Gast Geplaatst: 27 januari 2003 Geplaatst: 27 januari 2003 Heb ook vanaf die site`s de ondertiteling gehaald, zelfde probleem. De bestanden zijn exact het zelfde als avi en srt. download nu even andere film , Green mile, en haal dan de ondertiteling weer op en kijk of het dan wel werkt. De rest heb ik precies zo gedaan zoals hier voor besproken. Ik hou je op de hoogte. Gr. John
Gast Geplaatst: 27 januari 2003 Geplaatst: 27 januari 2003 Heb inmiddels gauw even de BS player geprobeerd, maar ook weer geen ondertiteling. Ik wacht even de donwload van Green mile af, zal wel even duren, en probeer het dan nog eens. John
Gast Geplaatst: 28 januari 2003 Geplaatst: 28 januari 2003 fijn, in BS player heb ik nou ondertiteling, alleen niet singroon, loopt ongeveer 7 seconden achter. Is daar ook nog een programma voor om dat te verhelpen?? John
Puch Geplaatst: 28 januari 2003 Geplaatst: 28 januari 2003 Je kan ondertitels aanpassen met subresync dit zit in vobsub. Uitleg vind je hier. Greetz, Puch iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Gast Geplaatst: 29 januari 2003 Geplaatst: 29 januari 2003 afijn, ik heb de ondertiteling van Top cun, dan probeer ik met Subsync de ondertiteling te syngroniseren, de eerste tekst staat precies op de goede plek maar hoe verder de film speeld hoe verder de titels voor gaan lopen op de film. Afijn, ik kijk naar de tijden dat de ondertiteling zichtbaar worden en zie dat de film 4 minuten langer duurd dan in Subsync de laatste ondertiteling aan de beurd is. Ja , zo kunnen ondertitels natuurlijk nooit syngroon lopen. Of zie ik dat weer verkeerd?? John
Gast Geplaatst: 1 februari 2003 Geplaatst: 1 februari 2003 Heeft iemand al een idee over het laatste heirvoor beschreven probleem. Ik kom er niet uit. John
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen