Ga naar inhoud


Opname van Sat HD naar PC


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een FS6100 met een 80GB HD. Het opnemen gaat perfect.

Wat ik mij afvraag is of er een mogelijkhied is om opnamen van de Sat HD op de een of andere manier te kopieren naar mijn PC en ze vervolgens bijv op CD te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er wordt wel snel Nee gebrult , maar volgens mij is dit mogelijk via de rs232 het gaat alleen niet zo snel maar mogelijk moet het zijn.

Ik ben zelf ook nog steeds van plan om dit te gaan doen maar zit midden in een verbouwing en heb weinig tijd hiervoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

er wordt niet snel nee gebrult. er is nog geen software waar dit mee kan. voor de nokia 9500 en de topfield is wel wat software te vinden waar met het veel pielen wat mogelijk is maar niet voor fortec/manhattan. het feit dat er een 232 poort zit wil nog niet zegen dat het daarom mogelijk is . het formaat waarin ea wordt weggeschreven op de HD van de fortec/manhattan is een andere dan die van de PC.

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Officieel kan het niet, de data wordt in een RAW formaat naar HD geschreven en is op geen mogelijke manier om te zetten naar 'PC-taal'.

Voor de Topfield is een converter in omloop waarmee dat inderdaad wel gaat (via serieel, dus bere traag, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

Ik zal de proef op de som nemen en hou je wel op de hoogte van mijn bevindingen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...