Ga naar inhoud


Heeelp §sat 9500


Gast

Aanbevolen berichten

Ik kan geen enkele kanaal open krijgen. En als ik via menu naar het hoofdstuk " CI" ga dan zie ik dat op de plaats waar " Penta 1.09 " stond nu " Dreembot" staat . Weet iemand wat dit is en hoe ik het weer goed kan krijgen.

 

Heeeelp

Amer

Link naar reactie
Delen op andere sites


je bent de penta/tetracrypt software kwijt en moet met een magic programmer je ontvanger voorzien van deze software. anders is de ingebouwde CAM niet in staat om jou kaartje te lezen. hoe dat moet en wat je er voor nodig hebt etc kijk bij . www.magictrance.nl

 

suc6

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ amer

Kijk even in dit forum naar de discussies mbt Penta vs Tetracrypt. Er zijn op dit moment de nodige problemen met Pentacrypt 1.09 in UCAS ontvangers. Tetracrypt 1.0 is op dit moment de meest stabiele optie. Er schijnt een Penta 2.0 aan te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De officieuze versie 2.00 die nu de ronde doet, lijkt ook stabieler dan de 1.09.

De spontane dreemboot melding vervalt en hij zapt ook sneller.

Er komt een nieuwe versie aan, lees ik op diverse andere boards, dus het is even afwachten wat Ushtar er van brouwt...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...