Gast Geplaatst: 15 januari 2003 Geplaatst: 15 januari 2003 Wie weet of het mogelijk is om met een standalone dvd recorder dvd's te copieeren.? Ik dacht zelf aan aansluiting op een pc voor de berwerking er van. Wie weet dit of heeft er ervaring mee ?. De philips recorders hebben bijvoorbeeld I LINK om van een camcorder te coppieeren ,dan kan je toch ook van een pc copieeren ??? Mazzzzzzzzllllll @V.
Boldor Geplaatst: 15 januari 2003 Geplaatst: 15 januari 2003 De PC ziet via de firewire aansluiting "een camera" meer niet.Het is dus GEEN externe DVD-brander. Met b.v. een andere DVD speler een "copieer beveiligde DVD" copieeren via de scartkabel gaat ook niet, want dat reageert de DVD recorder met "Copy protected" en doet niets. Wavefield T90 - Vu+ Ultimo 4K / Dreambox 920 / Edision mio 4k / Atlas HD100 / Amiko 4K Combo / DM8000 / en nog een paar
Gast Geplaatst: 16 januari 2003 Geplaatst: 16 januari 2003 ja dit is duidelijk ,jammer dat het niet op zo"n manier mogelijk is. De oplossing zal in de toekomst vast wel komen. Dan toch maar een interne writer kopen. Adios @V
Gast Geplaatst: 16 januari 2003 Geplaatst: 16 januari 2003 Indien je de macrovision van de dvd player uitschakelt zal de standalone recorder gewoon opnemen. Geen DTS natuurlijk.
Boldor Geplaatst: 16 januari 2003 Geplaatst: 16 januari 2003 Tja, da's waar maar ik moet m'n DVD speler dan laten ombouwen voor flink wat Euro's. En dan heb je alleen de film niet het menu e.d. Maar opnemen van de sat is natuurlijk geweldig en zonder beeldverlies. Het (stereo/dolby surround) geluid wordt omgezet naar Dolby Digital dus het heeft ook voordelen. Wavefield T90 - Vu+ Ultimo 4K / Dreambox 920 / Edision mio 4k / Atlas HD100 / Amiko 4K Combo / DM8000 / en nog een paar
Gast Geplaatst: 16 januari 2003 Geplaatst: 16 januari 2003 Dan kan je toch ook de kopieer beveiliging er uit halen op je pc Zie de djsmiley site . Het is dan alleen een kwestie van verzenden met de ILINK kabel,hij staat toch met dolbt digital op je harder schijf. Ben twee speciaal zaken afgeweest in Rotterdam de 1 zegt kan wel maar dan heb je sterio geluid (terwijl hij wel digitaal op je harde schijf staat).volgens mij wist hij het gewoon niet, De andere zaak zij ja kan wel als je de dvd maar eerdt ript en de kopieer beveiliging er uit haal. Wie moet ik nu geloven ,ik denk dat ik philips maar een mailtje stuur . Laterrrrrrrrrrrrrr . @V
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen