Ga naar inhoud


s avonds half uur blokken


Gast simone

Aanbevolen berichten

hi,

ik heb een rare vraag ik heb een samsung gepatch alles erop en eraan, altijd prachtig beeld, niks te klagen, nu sinds een week heb ik s avonds tussen 19.15 en 19.45 op net 6 yorin en sbs 6 blokken valt beeld weg en zegt hij search for signal, alle andere kanalen doen het perfect, zodra het 19.45 geweest is doet alles het weer perfect.

wat kan het zijn?

 

alvast bedankt voor het lezen

 

simone

Link naar reactie
Delen op andere sites


nee, die staat niet aan, heb ik ook al aangedacht, ook de computer, en wasmachine ne koffiemachine om die tijd al uitgezet enz.

ik vind het zo gek,alleen dat halfuurtje en de rest perfect beeld, er moet iets zijn dat hem stoort om die tijd.

vind het heel gek, maar vind het ook vervelend en wil weten wat het kan zijn, volgens mij niet de schotel afstelling anders doet hij het de hele dag, toch?

 

 

simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier gisteravond ook last van gehad. Ik had blokvorming op ned1, ned2, ned3, canal+ blauw en rood. Deze zenders zitten allemal op dezelfde transponder (12515). Het beeld op de andere zenders was prima. Blokvorming was weer verdwenen, nadat ik de ontvanger uit een aan heb gezet.

 

Ik heb een Sammy 9500 met firmware 118 en een euro irdeto cam.

 

Arend.

Groetjes,

 

Arend.

 

Topfield 6000 PVRE - T-rex 4.6 (Predasaurus2.29)-Funke 99 / 68 - Digipower SG2100 -

Topfield 3000 CI-Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je de ontvanger uitgezet via de afstandbedienging of via de achterkant, zit nu te bedenken, dat ik dat nog nooit heb geprobeerd, om hem ff via de achterkant aan en uit te zetten, ga ik vanavond ff doen.

bedankt

 

simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...