Gast Geplaatst: 16 januari 2003 Geplaatst: 16 januari 2003 Beste dreamers gebruik de DB met Aston en orginele C+ card (heb abo) nu ben ik de laatste tijd wat aan het experimeteren met de ucas image deze maakt in principe geen gebruik van de Aston CAM . Is het nu zo dat daardoor ook de autoupdate voor mijn card niet werkt en dat ik dan binnenkort het service nr van C+ moet bellen om dit weer te activeren of kan ik gewoon de image gebruiken en wordt de card toch wel geactiveerd ?
Gast Geplaatst: 16 januari 2003 Geplaatst: 16 januari 2003 Werkt je aston cam met je kaart in de beta 5 image? De emu image is daar immers op gebaseerd. Indien ja, (en je cam en kaart steken in de DB) dan is het wel mogelijk dat je kaart de EMM's aan krijgt. M.a.w. dat de operational keys (OK's) worden geupdate. Ik vermoed dat in dat geval de camd (de eigenlijke emulator) geen effect heeft. Dit zou je kunnen testen door camd te killen wanneer je naar een kanaal aan het kijken bent. Ik heb dit allemaal niet getest (ik heb geen cam). Maar dit is wat ik zou verwachten. BYe
Gast Geplaatst: 16 januari 2003 Geplaatst: 16 januari 2003 Bedankt voor de reactie Werk met de emu 06 image ,maar deze zou identiek zijn aan de 05 Zojuist geprobeerd en de aston cam uitgezet (steekt er nog wel in maar is niet meer actief) vervolgens een reset op de DB waarbij dan het werk wordt overgenomen door desoftwarematige emu
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen