Gast Geplaatst: 16 januari 2003 Geplaatst: 16 januari 2003 Ik heb een dvd speler van jvc die geen mp3 kan inlezen, dus gebeld met jvc en gevraagd of dat softwarematig te veranderen is, Hij zei toen: kan niet er moet een encoder inzitten (in mijn dvd speler zit dat niet volgens hem) maar is het niet zo dat dat softwarematig op te lossen is. Met een computer gaat het toch ook softwarematig, je kunt met een computer toch ook mp3 inlezen zonder een hardwarematige encoder. Ik wou dat ook met mijn cd wisselaar van de auto proberen om hem softwarematig te updaten maar kreeg het zelfde verhaal. weet iemand hoe dat nu zit???????????????????
chevrolet Geplaatst: 16 januari 2003 Geplaatst: 16 januari 2003 Dat verhaal klopt helemaal. Een MP3 is een computerbestand en dus eigenlijk geen geluidbestand zodat je het wel op je pc kan spelen maar niet op een dvd/cd-speler alhoewel er ook spelers zijn die MP3 wel ondersteunen en die zijn dan ook voorzien van een decoder die het computerbestand omzetten naar een geluidsbestand. Wil je alles over mp3 weten dan kan je hier terecht. "fortuna vitrea est" VU+ Duo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen