Gast Geplaatst: 16 januari 2003 Geplaatst: 16 januari 2003 Sinds een aantal dagen doet mijn browser (IE 6 onder windows XP prof DP1) vreemd. Als ik hem opstart komt jij wel met de normale startpagina die ik heb gedefinieerd, maar staar er in de adresbalk niet de url van deze pagina (dus http://www.startpagina.nl maar de kreet "Enter Keyword or Web Address here" Hoe krijg ik dit weer weg. Ik heb geen virus.
Gast Geplaatst: 16 januari 2003 Geplaatst: 16 januari 2003 kies in settings "blanko pagina" sluit af, en daarna weer opstarten( IE) , vervolgens je startpagine ingeven, afsluiten en weer IE opstarten. Ook je settings in inhoud . geavnacreed terugzetten naar standaard. scriptfouts uitschakelen ( aanvinken) n iedaar: loopt. greetz dirk
Ome Merde Geplaatst: 16 januari 2003 Geplaatst: 16 januari 2003 of update je IE6 naar IE6sp1 via de Windows-update, moet volgens mij ook werken. groet, merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 16 januari 2003 Geplaatst: 16 januari 2003 websatje, dit helpt helaas niet. Als ik geen blanco neem maar standaard (MSN pagina) dan komt wel in de adresregel http://www.msn.nl/Default.asp?Ath=f te staan i.p.v. de tekst die normaal komt. Verander ik daarna naar een andere opstartpagina, dan heb ik de tejst weer terug. Als ik blanco kies, krijg ik toch de tekst in de adresregel. Terugzetten daarna heeft ook geen effect. Ik moet nu altijd www. en de rest intikken. Ik zou er bijna mijn PC opnieuw voor gaan installeren. P.S. : Ik heb al SP1 van IE 6.
Gast Geplaatst: 16 januari 2003 Geplaatst: 16 januari 2003 Dit is niet het enige vreemde. Als ik Ctrl_Alt+delete druk krijg ik de windows taakbeheer, maar daarop zijn alle tabbladen verdwenen. (Toepassingen/Processen/Prestaties/Netwerk Met Ctrl-Tab wisselt hij wel van tabblad, hoewel je deze dus niet ziet. Ook de opties (Bestand/Opties/Beeld/Afsluiten/Help) in het Pulldownmenu zie ik niet, ik heb dus een heel kaal taakbeheerscherm.
Gast Geplaatst: 17 januari 2003 Geplaatst: 17 januari 2003 klinkt toch echt niet gezond weet je zeker dat je geen virus hebt of ander raar spyware gedoe wat staat er dan je run en runonce in het register . en probreer eens webinstellingen herstellen. werkt dat niet ga eens terug met je herstel optie naar een dag waar het nog goed was greetz skunk
Gast Geplaatst: 17 januari 2003 Geplaatst: 17 januari 2003 Bij runonce en run staat alleen iets voor creative soundcard. Dat teruggaan naar een herstelpunt heb ik geen goede ervaringen mee. Installeer dan nog liever mijn PC opnieuw. Nourton 2003 Prof detecteert geen virus.
Gast Geplaatst: 18 januari 2003 Geplaatst: 18 januari 2003 ik vrees dat je weer eens windows opnieuw erop moet gooien als webinstellingen herstellen niet helpt je kan ook in je register rond neuzen bij url en wat uit proberen wel even backuppen voor het geval dat het fout gaat maar als je niet weet wat je doet kan het erger worden .
Tonskidutch Geplaatst: 18 januari 2003 Geplaatst: 18 januari 2003 start hem eens op in safe modus / beveiligde modus... en kijk dan eens bij task manager. je kunt in beveiligde modus niet internetten daar de netwerkprotocollen niet geladen zijn maar alle overige analyses kun je doen... Hardware manager system settings.. etc als je adaware 5.83 download voor je die start bij lavasoft.de kun je sowieso de pc eens controleren op spyware. chiao True North Rebekka Bakken
Gast Geplaatst: 19 januari 2003 Geplaatst: 19 januari 2003 Adware had ik al draaien, en deze vind niets meer. Ik heb veilge modus met netwerkondersteuning opgestart, dan kan ik wel internetten in veilige modus. Inderdaad komt nu wel http://www.google.nl in de adresregel te staan in plaats van de andere kreet. Als ik later weer gewoon opstart gaat het weer mis. Als ik snel meekijk, zie ik bij het opstarten van IE het volgende : Eerst komt er gewoon in de adresregel http://www.google.nl te staan, maar meteen erna wordt er "Enter Kyewords or Web Address here" te staan. Als ik Ctrl+Alt+delete druk lrijg ik in veilige modus ook nog steeds taakbeheer zonder tabbladen ? In het register kan ik ook niks geks vinden. Ik zal er waarschijnlijk toch niet meer uitkomen, en ga maar even zo door, tot ik opnieuw windows erop ga zetten. Behalve dat de adresregel niet verschijnt in mijn browser is het ook niet echt lastig werken, en doet de rest het wel goed. Iedereen bedankt voor zijn hulp.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen