Ga naar inhoud


AtSat-9500S respecteert audiopid niet


Gast

Aanbevolen berichten

Volgens mijn bevindingen respecteert de @Sat-9500S de audiopid instellingen niet.

Ik koos met de AB bij een spaanse aanbieder het Engels voor een engelstalige film.

De taal veranderde van Spaans naar Engels en via de info-toets (i) van de AB

zag ik dat de waarde van de audiopid inderdaad veranderd was, nl. van Spaans naar

de waarde voor Origineel.

Ontvanger uit/aan ---> terug Spaans.

Dit terwijl daabij nog het Engels mijn keuze is voor "Gesproken taal" bij systeeminstellingen.

Ik heb dan met de editor van Litzinger de audiopid geprogrammerd voor Origineel,

maar ook dit had geen enkel effect.

Merk op dat de 9500S zeker niet de enige STB is met dit mankement.

Lapke

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb de ervaring dat hij dit wel doet. bij wedstrijden op premiere sport en speel films of canal+ frankrijk, blue, jaune etc is ea wel op de engelse taal te zetten en dit houdt hij ook vast . uit en aan en de engelse taal is terug.

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik deed juist de proef met Sailing Channel Hotbird (11200 V 27500 3/4) standaard audiopid=371 Italiaans, 2e audiopid=

372 Frans):

-met seteditArnion 1.0 van Litzinger --> audiopid 372 geprogrammeerd ---> resultaat = 371=Italiaans (dus fout)

- met AB - Taalkeuze Frans ---> resultaat OK (Frans pid=372) ---> ontvanger aan/uit ---> terug Italiaans (fout)

 

Lapke

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...