Gast Geplaatst: 16 januari 2003 Geplaatst: 16 januari 2003 Heb de Two Towers gedownload dit is volgens de eigenschappen een video clip . Windows media speler 9 speelt de film wel af alleen met zwart beeld. wat heb ik nodig om de film te bekijken ? Laterrrrrrrr. @V
Gast Geplaatst: 17 januari 2003 Geplaatst: 17 januari 2003 Hoi, Als je het proggie GSPOT21 download en met dat programma je film inlaad, dan geeft het aan welke codec je nodig hebt voor geluid en voor beeld voor die film.... PS: bij mij geeft hij bij The Two Towers aan: -Video: Xvid MPEG4 Video Decoder -Audio: MPEG Layer 3 Decoder Ook geeft het aan of je de benodigde codec al hebt geinstalleerd. Success NiElZ
Gast Geplaatst: 17 januari 2003 Geplaatst: 17 januari 2003 ik heb ook de two towers ,maar bijna als dvd kwaliteit. en voor de afspelen van jou film zou ik divx of power dvd pakken voor het te bekijken.
Puch Geplaatst: 17 januari 2003 Geplaatst: 17 januari 2003 @artfark, Gewoon divx installeren alsook de xvid codec. Greetz, Puch iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Gast Geplaatst: 17 januari 2003 Geplaatst: 17 januari 2003 Oke allemaal bedankt ik heb de benodigde sofware binnen ,en two towers speelt . Thankzzzzzzzzzzzzz. !V
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen