Gast Geplaatst: 16 januari 2003 Geplaatst: 16 januari 2003 Deze set kan ik kopen voor €400,=. Is dit een redelijke prijs? Ik weet eerlijk gezegd niet wat voor cam erbij zit.
elektrik Geplaatst: 16 januari 2003 Geplaatst: 16 januari 2003 wat voor kaart? wat is de grote van de schotel? welk merk van schotel? -hij die veel vraagt, weet veel-
Gast Geplaatst: 16 januari 2003 Geplaatst: 16 januari 2003 Ik realiseer me dat ik niet veel info geef, ik ga morgen pas kijken. Ik zie op marktplaats dat de 5400 ook rond de €400,= wordt aangeboden maar dan zonder extra's. Ik heb er nog niet veel verstand van, wat ik graag zou willen horen is of in ieder geval de ontvanger het geld waard is... Evt. tips waar ik op moet letten?
lodie Geplaatst: 16 januari 2003 Geplaatst: 16 januari 2003 Dat je Humax voorzien is van een loader het lieftse 2.08, want dan kun je er een allcam patch inzetten. Kijke anders ff bij te koop dan krijg je ook een indruk wat de Humax op dit moment doet op de markt qua prijs. veel succes. lodie
Gast Geplaatst: 16 januari 2003 Geplaatst: 16 januari 2003 Als het de 5400 IRCI is of de 5400Z gepatched dan is het een redelijke prijs met wat extras erbij. Avensis
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen