elektrik Geplaatst: 16 januari 2003 Geplaatst: 16 januari 2003 kan het zijn dat op mijn 1.7g amd xp geen doss is geinstaleerd! ik heb de winxp voorgeinstaleerd er op gekregen -hij die veel vraagt, weet veel-
Satori Geplaatst: 16 januari 2003 Geplaatst: 16 januari 2003 Waarschinnlijk ntfs filesysteem op je computer. Als je dat om wilt zetten moet je je schijf opnieuw formatteren, maar dan ben je wel alles kwijt. Groeten Satori
Gast Geplaatst: 17 januari 2003 Geplaatst: 17 januari 2003 Ga naat START --> UITVOEREN Type nu CMD en klik op OK. Nu zit jij in de DOSPROMPT.
Gast Geplaatst: 17 januari 2003 Geplaatst: 17 januari 2003 Beste Satori, Jij kunt ook gewoon Partition Magic erop installeren en het bestandssysteem converteren naar FAT32 (partities groter dan 2GB).
Satori Geplaatst: 17 januari 2003 Geplaatst: 17 januari 2003 @B@nzo, Ja, dat klopt, maar als je een werkend os er op hebt staan, lukt het bij mij in elk geval niet en als je dan toch alles leeg moet maken, kies ik zelf liever voor de standaard tools. Groeten Satori
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen