Gast Geplaatst: 17 januari 2003 Geplaatst: 17 januari 2003 Heb een nieuwe philips 7072 en probeer hem te patchen met oslink 2.99 maar bij het lezen van de signature geeft hij de boodschap "cannot read correct signature" en links onderin staat "unknown 00040020 unknown 44DA225B" ik heb ergens gelezen dat er nieuwe philipsen met andere engine uit zijn zou het daar aan liggen? of weet iemand raad? Met oslink 1.2a kent hij hem als thmpson en unknown, wat kan ik het beste doen?
Henri Geplaatst: 17 januari 2003 Geplaatst: 17 januari 2003 Als je een ontvanger hebt waar je wel kontackt mee krijgt heb ik misschien een oplossing. Steekt de oslink in de ontvanger waar je wel kontackt meer krijgt. dan start men de oslink software 4.0 , oslink aan - ontvanger aan - ff "reset interface" en dan "read signature" dan word er onder groen en herkend hij de chip (thompson). Dan komt het doe de ontvanger uit , dan de oslink (PROGRAMMA NIET) sluit alles af dan de nieuwe otvanger sluit hem weer netjes aan oslink aan ontvanger weer aan en doe read eprom Doet hij het goed doe ook nog ff read firmware en save het op hd. dat kan men gaan schrijven eerst eprom en daarna firmware Ik heb die niet zelf bedacht, maar wel geprobeert, bij mij werkte het perfeckt. Henri DM600PVR, 2x DM500Plus, Philipsen Dsx7072 en Dsr2211, Adimo Jazz.
bert79 Geplaatst: 17 januari 2003 Geplaatst: 17 januari 2003 Ik had het zelfde probleem. Bij mz staat uitgebreid hoe je de nieuwe 7072 moet programmeren met 1.2a. en declink 0.98. Oslink 2.99 etz. werken niet met de nieuwe flips.
Henri Geplaatst: 17 januari 2003 Geplaatst: 17 januari 2003 Bij mij werkte het dus wel, met de nieuwe philips. Henri DM600PVR, 2x DM500Plus, Philipsen Dsx7072 en Dsr2211, Adimo Jazz.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen