Gast Geplaatst: 5 juni 2002 Geplaatst: 5 juni 2002 Ik heb geen beeld meer met mijn omgebouwde pace seca cam. Zelfs als ik de originele mulitchoice kaart erin doe heb ik geen beeld. Soms zegt hij kanaal gecodeerd, of onbekende kaart. Heeft iemand anders hier ook last van?
Gast Geplaatst: 5 juni 2002 Geplaatst: 5 juni 2002 check het kanaal van BVN effe, heb je daar nog wel beeld ? mzl, merde
Gast Geplaatst: 5 juni 2002 Geplaatst: 5 juni 2002 heb ik ook last van. wat ik heb gedaan is de keys van thorbecke die ik al gebruikte (juni) opnieuw op de goldkaart geprogd. Daarna deed hij het weer +- 30 seconden en daarna niet meer. Heb het toen opnieuw gedaan (proggen) en nu doet ie het gewoon weer. Ik snp ook niet hou dit kan; het zijn namelijk gewoon de zelfde keys. Misschien dan C-D iets doet waardoor je smartcard in de war raakt? Wie snapt dit?
Gast Geplaatst: 6 juni 2002 Geplaatst: 6 juni 2002 1) Vermoedelijk een defecte kaartlezer dus. Controleer de contactpunten van de kaartlezer. 2) Haal de cam er eens uit en stop hem er eens opnieuw in.
Gast Geplaatst: 6 juni 2002 Geplaatst: 6 juni 2002 Kan het misschien niet liggen aan de omgebouwde cam. Ik heb hem laten ombouwen, zodat ik ook seca kan kijken. Zou het hier niet aan kunnen liggen? Ik heb de cam er al een paar maal in en uit gehaald, maa zonder resultaat. Kan een kaartlezer dan zo vanzelf kapot gaan?
Gast Geplaatst: 6 juni 2002 Geplaatst: 6 juni 2002 Even nog een reactie op de vraag of BVN het wel doet. Deze doet het dus nog wel. Maar bij de andere zenders zegt hij dus onbekende kaart of kanaal gecodeerd. Dit doet hij dus bij de originele Multichoice kaart. Hier is niks mee gebeurd. Ik snap er niets van. Bij mijn goldcard zegt hij het zelfde en doet BVN het ook. Het was van het een op het andere moment zo?? Heeft iemand hier een oplossing voor ?
pipodekloon Geplaatst: 7 juni 2002 Geplaatst: 7 juni 2002 bij mij ook het zelfde probleem alleen de multichoice kaart doet het wel als je de ontvanger een keer uit en aan zet. ik heb ook nog geprobeerd om de keys aan te passen dus de hutse**** aan gepast bij ident 0019 en 0000 maar werkte ook niet. <small>[ 07-06-2002, 09:20: Bericht gewijzigd door: pipodekloon ]</small>
Gast Geplaatst: 7 juni 2002 Geplaatst: 7 juni 2002 Een omgebouwde cam wordt warmer dan een orginele. Het kan best zijn dat hij door onvoldoende koeling het loodje gelegd heeft. Probeer indien mogelijk eens een andere cam.
Gast Geplaatst: 7 juni 2002 Geplaatst: 7 juni 2002 warmte is niet het probleem als je je gold heb geprogrameerd dan kun je hem netjes uitlezen met fly_s_on_i. duw je hem in de pace dan kun je hem niet meer uilezen. de pace geeft dan ook aan dat dit geen goede smart card is. ik heb de pic gelockt en daarna nog een keer geprobeerd en wat blijkt da atr,coco serial en ander dingen zijn aangepast. dus op een af andere manier gaat dit niet goed. ik heb het ook met fly_s_on_i 2.0 geprobeerd maar dat werkte ook niet(zit een beetje raar in elkaar en weet niet goed hoe deze versie werkt. weet iemand een oplosing.
trust Geplaatst: 7 juni 2002 Geplaatst: 7 juni 2002 Hier met goldcard ,zelfde probleem . Met Fun en org. 1.2 acs alles normaal. Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Gast Geplaatst: 10 juni 2002 Geplaatst: 10 juni 2002 ik heb zoiets afgelopen week-end gehad. BVN deed het wel, de rest niets (of af en toe een groen blokkie). De schotel bleek naar z'n mallemoer te zijn. Effe een nieuwe Triax 64cm gemonteerd en het probleem was opgelost. Dit is misschien een vergezochte oplossing, maar voor mij werkte ie. oehoe, merde
Gast Geplaatst: 10 juni 2002 Geplaatst: 10 juni 2002 ome merde kijk jij met fun of gw. fun werkt nl wel en gw niet.
Aanbevolen berichten