Ga naar inhoud


825+MM: drama!! wie helpt?


Gast buizer

Aanbevolen berichten

@ Buizer,

Lees mar eens het ci forum. En ik zeg dit omdat die gemodificeerde MM penta 10 aankan en dat schijnt heel goed te werken. Alleen weet ik niet of hij heel goed werkt op de Hyundai. Ik moet mijn cam nog modificeren. Maar hoop hier een oplossing te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Ik heb de Axas modulen omgebouwd naar versie 1.04 en de Penta 1.10 final geladen, het resultaat is dat de Hyundai 825 last heeft van freezes en vastlopers, ik heb daarom tetracrypt 1.0 maar weer geladen dan maar geen conax.

 

Het is trouwens niet pootje 9 en 10 doorverbinden maar pootje

8 en 9!!!

 

Groeten DiGiHS

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben er ff ingedoken dat 1.10 gedoe

 

ik heb het nog niet gedaan omdat je de cam overklokt en dan word hij warmer

en ik mischien wel armer

 

dus ik wacht nog wel even en er komt nog bij dat ik er nu nog niets aan heb want ik heb geen draaibaar systeem want op astra en hotbird zijn geen conax kanalen die de firmware ondersteund

 

zoals Digihis ook al zegt krijgt ie freezes of blokken

Dit heb ik op mijn huidige installatie niet (behalve zwarte beelden 1x 15 min). Maar niet hinderlijk (key update?)

 

de kiosk kun je wel ontvangen maar niet die van de astra

het zijn wel de zelfde maar op de thor satelliet in conax gecodeerd en de 1.10b kan inderdaad dan conax aan. de key`s zitten in de firmware

dus je bent geen key`s op een kaart nodig je kunt de kaart die er nu in zit

gewoon gebruiken

 

Dat was het dus weer even over de soldeerbout en 1.10

Wie komt er nog terug op het onderwerp van de topic?

 

gr

Buizer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry that I ask in english, but I dont understand dutch : can anybody tell me if the Hyundai receivers work better or worse with the Penta 1.10 version (with other Penta versions they do not work well, I have a Hss830, but I think the Hss825 has the same problems with MM).

Thanks,

Loko

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Penta 2.0 works well! Tetracrypt 1.0 works as well I think, some people gave positieve reactions.

 

In my case the problems have been solved after installing the proper keys. Maybe this is the solution for you as well.

 

Pentacrypt 10.0 is only an option if you have a rotatable dish. Negative effect is overheating (double clock speed) and loosing your garuantee. Penta 2.0 gives only some black screen breaks, but they are so short (<0.2 sec) that if you wisper your eyes it's gone!

 

Could you specify your problems in detail, maybe I do recognize and can help you.

 

regards

Buizer

Link naar reactie
Delen op andere sites

@buizer : Thanks for your answer. The problems I meant is about the very often image freezing when using MM in Hyundai receivers. I tried already the Tetra version, there are indeed less freezings than with Penta 1.08/1.09 (only the Stream channels freeze all the time), but almost all the TPScrypt encrypted channels are missing.

I have a rotatable dish, so I am interested in Penta 1.10. I thought that the double clock speed could improve the freezing problem in Hyundai receivers, thats why I was asking. The guarantee is not so important, but are there already any known problems about the overheating (till now I didnt observe any heat problems with MM in Hyundai 830) ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

The same problem I did solve with new keys. Your probems I do recognize and I fairly doubt if you could resolve it with 1.10. Are you sure you did try all off the keys? I got ***ongewenste_url*** for Hyundai (not MM).

 

It's not primarily overheating, but I think most of the users payed around 200 EUR for the MM and don't want to take the risk because. It's hard to join those mini legs!

Please go ahead and try it when you want to ignore these issues. Let us know your experience!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Ik bezit ook een 825 maar vraag me nog steeds af of het aan te raden is om een magic module te kopen ?

En zoja is er iemand die 'het' antwoord heeft op de vraag met welke cam-software ik irdeto probleemloos kan bekijken ?

Alvast bedankt voor je reactie !

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik draai zelf nu een aantal maanden met MM 1.02 en software 2.0. Draait vind ik toch prima ondanks de problemen waardoor dit topic ook ontstond. Ik hoef vrijwel nooit mijn funcard te updaten. Irdeto weet ik niet exact, alle zenders kan ik probleemloos ontvangen, behalve Tequilla, Kiosque. Welke zenders zijn in Irdeto, dan ik even kijken of ik ze ontvang. Bij mijn Strong moet ik vrijwel elke maand updaten en dat is toch wel lastig.

 

Met welke Cam werk jij dan nu???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het Nederlandse boeket kan je nog in irdeto ontvangen indien je geen seca2-kaart hebt. Dus kijk eens of je deze open hebt met een funcard.

Nu zit ik met een gewone aston 1.05 cam en met firmware 1.93 in de ontvanger.

Is de MM 1.04 ook goed genoeg ? En die software 2.0 is dat pentacrypt of tetra... ?

Tnx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kan ik zien op een Funcard of die openstaan, kan ik dat gewoon via de tuner doen???

 

Waarschijnlijk heb ik Irdeto ingeschakeld, hoewel de kaart alweer een paar maanden geleden is geprogrammeerd. Een S2 kaart (origineel) heb ik niet en zal ik (hoop ik) ook nooit nodig hebben. Tot nu toe werkt het prima. Kleine kanttekening is dat het beeld soms stil staat (soort freeze). Dit kan soms heel vaak zijn (elke 3 min ongeveer). Maar het is kort.

 

Ik draai met 191beta. 193 schijnt een versie 189 te zijn met wat aanpassingen. Het is allemaal eigenlijk k*t. Het lastigste is wel de synchronisatie en dat het niet alle HD goed herkend. Seagate is eigenlijk de enige goede die redelijk werkt.

 

Het gaat er mij om dat ik continue beeld heb en er niet zoveel voor hoef te doen. Om steeds te nerd-en is geen probleem maar als je helemaal niets hoeft te doen nog beter. Aardig wat zenders gratis...

 

Ik heb Pentacrypt 2.0. De een zegt dit is een 1.05, de ander 1.00. De freezes komen wellicht hierdoor. Weet jij wellicht zo welke Penta 'hot' is? 1.04 is geen probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...