Gast Geplaatst: 23 november 2000 Geplaatst: 23 november 2000 hoi ff een vraagje van mijn collega die een <BR>strong str8000 heeft gekocht, daar zit een orginele kaart bij en aanmelding formulier<BR>ben je nu verplicht om die op te sturen ?<BR>lijk mij wel als je op de orginele kaart wil<BR>blijven kijken! zo niet dan toch op sturen <BR>ivm garantie of zo? of gewoon in de open haard ermee.<P>groet ray, en marc <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 23 november 2000 Geplaatst: 23 november 2000 <P>Wat denk je zelf?<P>Als die kaart niet bekend staat bij Canal+,<BR>zal hij niet lang beeld geven.<P>------------------<BR>Groetjes hobbybob
Gast Geplaatst: 23 november 2000 Geplaatst: 23 november 2000 Als de originele kaart nu al werkt dan is die kaart toch al geactiveerd? In dat geval loop je de kans dat die kaart na een bepaalde periode wordt zwart gezet, als je niet betaalt. Het gaat om C+ nietwaar.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 23 november 2000 Geplaatst: 23 november 2000 Je moet tegenwoordig toch eerst een nummer bellen, volgens mij wordt je dan al geregistreerd.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 23 november 2000 Geplaatst: 23 november 2000 <BR>Als je dat nummer van Canal+ belt, en je geeft je kaartnummer op.<BR>Heb je een aantal dagen beeld op alle Canal Digitaal zenders, vul je het formulier niet in.<BR>En de datum verloopt, valt het beeld op zwart. <P>------------------<BR>Groetjes hobbybob
Gast Geplaatst: 23 november 2000 Geplaatst: 23 november 2000 Je kunt op dat formulier ook aangeven of je de kaart verzekert. Dat kost F30 per jaar en heeft als voordeel dat je een nieuwe kaart krijgt als de oude bijvoorbeeld door de hond is opgegeten. Als je die F30 niet betaald moet je de nieuwe kaart zelf betalen. Ik meende dat dat F100 kostte. <P>Groeten BULLET.<P>------------------<BR>
prutsie Geplaatst: 23 november 2000 Geplaatst: 23 november 2000 zal wel eenmalig zijn dat je je kaartje door de "hond" kan laten opeten, en dan een nieuwe krijgt van de heeren van C+. Als ik het mis heb, willen de heeren dan zo vriendelijk zijn dat even te melden, dan kan ik bij mijn "experimenten" wat minder voorzichtig zijn (gaat'ie kapot, krijg ik gratis toch een nieuwe).<BR>peter / prutsie<P>------------------<BR> Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 23 november 2000 Geplaatst: 23 november 2000 Die 30 gulden moet je ieder jaar betalen,doe je dat niet word je kaart gewoon op zwart gezet.<BR>Dat geld voor het hele paket,dus ook de zogenaamde vrije zenders<P>Groeten<BR>lubbertje<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 24 november 2000 Geplaatst: 24 november 2000 allemaal leuke reacties maar als ik het goed begrijp is dat alleen maar voor de kaart,<BR>maar hij is al aan het kijken zonder de orginele kaart die zit nog in de verpakking zal die ook altijd in blijven zitten. dus toch maar in de open haard! en de kosten zijn inderdaat ieder jaar 30,- de eerste keer 75,- ivm aanmeldingskosten en administratie kosten.<P>groet ray, mark <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 24 november 2000 Geplaatst: 24 november 2000 Als je 'm dan toch wegwerpt,<BR>Dan mag hij wel bij mij in de 'open-haard'.<P>------------------<BR>Greetings... and have a nice day!
Gast Geplaatst: 24 november 2000 Geplaatst: 24 november 2000 Wat een raar verhaal hier. Als je je formulier+kaart nog niet gebruikt hebt, dan kun je die toch altijd nog aanmelden?<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 24 november 2000 Geplaatst: 24 november 2000 Hij vraagt of hij het formulier zal opsturen om te blijven kijken, dus kijkt hij al! dus die kaart is al geaktiveerd! Dan wordt die kaart binnen een termijn op zwart gezet en als hij weer wil kijken met de originele kaart dan moet hij bellen naar C+ en wordt de kaart weer geactiveerd mits er is betaald.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 24 november 2000 Geplaatst: 24 november 2000 Zolang die org. kaart niet in de ontvanger gezet is en de ontvanger is niet aangezet dan is er niks aan de hand, de tijdlimiet van de kaart gaat pas in als er spanning op de ontvanger gezet wordt en als de kaart wordt aangemeld bij canal+, dus gewoon de org. kaart niet gebruiken en het formulier niet invullen en opsturen. De 30,- heeft niets te maken met het zogenaamde "FTA" (dus NL1,2,3 etc.) pakket, deze kan je ook ontvangen als je deze kosten niet betaald, het nadeel is dat je elk jaar een nieuw formulier moet invullen, uittreksel burgerzaken moet halen en aangetekend moet opsturen naar canal+, reken maar uit deze kosten, + dat je kaart ook verzekerd is.<BR>Groetjes, Johnny Doe<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 24 november 2000 Geplaatst: 24 november 2000 Maar het wordt wel steeds erger:<BR>Eerst analog met een decoder, die het na verloop niet meer deed.<BR>Toen maar een nieuwe digitale ontvanger met gratis kaartje voor Ned 123 etc.<BR>Nu nieuw formulier invullen, uittreksel burgerzaken, aantekenen, geen verzekering....of fl 30,-<BR>Wat zou de volgende stap zijn?<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 24 november 2000 Geplaatst: 24 november 2000 Nl 1,2,3 zijn niet "FTA" zoals Johnny Doe opmerkt, BVN is de enige Nederlandse FTA zender. Dit kun je cheken door je CAM en smartkaart uit je ontvanger te halen.<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten