Gast Geplaatst: 17 januari 2003 Geplaatst: 17 januari 2003 Hallo .Wie kan mij zeggen wat ik in menu van mijn D-box moet veranderen nadat ik een monoblock geplaatst heb.Ik heb hem volgens tekening geplaatst en uitgericht naar hotbird ( kan ik gewoon alle zenders zien), maar als ik naar b.v NED. zenders wil kijken, dan valt signaal weg, dus er moet iets in DISEQc menu verandert worden.Maar HOE EN WAT???Ik heb wel wat gelezen over instellingen, maar het is niet echt duidelijk.Bedankt
trust Geplaatst: 18 januari 2003 Geplaatst: 18 januari 2003 Je moet in de settings-lijst , alle Astra zenders op Diseqc 2 zetten en de Hotbird zenders op Diseqc 1 Als je deze lijst in je ontvanger zet heb je helemaal geen beeld meer en moet je de schotel (als je er achter staat) iets naar rechts draaien . Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen