Ga naar inhoud


PMC-edit met opstartproblemen


spongebob

Aanbevolen berichten

Ik ben mijn eerste stappen aan het zetten in het softwarematige gedeelte van de Humax. Op de site h*ckw*b heb ik de PMC-edit gedownload, unzipped en al, maar als ik het wil opstarten om het te bekijken, krijg ik een errormelding waar ik geen raad weet (ben macintosh-man en ken dus bijna niets van windows). Ik heb de file 2x gedownload, maar krijg steeds dezelfde melding die ik heb overgeschreven: "the component MSCOMCTL.OCX or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid"

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites


Waarschijnlijk gebruik je windows '98, ik had dit op mijn laptop ook, even de file met google zoeken, downloaden en in je windows/system32 plaatsen, het kan zijn dat je nog een file mist, maar die is ook gewoon te downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste helpers, heel hard bedankt voor alle tips. Het is gelukt om PMC-edit te openen door middel van het bewuste bestandje te downloaden van http://home.tiscali.nl/~tl358473/filelib.html waar nog een aantal waardevolle files staan.

 

Onderaan staat er dat je het bestandje nog in werking moet zetten, maar dat bleek niet nodig. Eenmaal het staat in het system, kan PMC-edit beginnen werken. Nu snel een datafiletje opsporen.

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...