Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi luitjes, mij vriedin is aan het spelen geweest met haar swing 400 en heeft daarbij schijnbaar zonder het zelf te weten een menucode ingegeven die ze dus je raad het al niet meer weet, bestaat de mogelijkheid om dit toestel te resetten naar de fabriekswaarden of een shortcut om die menucode te veranderen?????

groetjes........

Geplaatst:

Hoi, ben even op het net gaan surfen en heb de oplossing gevonden, de mastercode voor de alcatel toestellen ( lees Kpn swing 400 ed.) is 83227423 deze geef je op als menucode als je je eigen vergeten bent en daarna kun je een eigen code verzinnen, hierna heb je weer de volledige controle over je toestel, een andere code is ENTER SERVICE MENU (sterretje hekje 000000 hekje) nog een code die ik tegenkwam SECRET MENU ( 000000 sterretje ) ik heb de laatste 2 nog niet verder bekeken omdat mijn vrindin zo blij was dat hij het weer deed zij mij op hele andere gedachten bracht.........

een en ander is te vinden op www.mobile.box.sk hier staan leuke dingen op ook voor andere merken, oa. tips,codesen downloads van software en ringtones

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen