Ga naar inhoud


pace en seca2


spongebob

Aanbevolen berichten

Even de zoekfunctie opgezet binnen het pace-forumpje, maar heb toch niet echt een bevredigend antwoord kunnen vinden.

 

Daarom: kan mijn pace dsr 610 die met een omgebouwde aston 4-4 op dit moment zowel irdeto, fta als seca kan ontvangen ook seca2 ontvangen of blijft dit koffiedik kijken en afwachten naar wat komen zal...

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites


Paultje,

 

1. Je Pace heeft geen Aston, maar een Amon CAM. Een Aston is een CAM voor SECA (1 en 2) die niet in je Pace past en die in staat is SECA-kaarten (1 of 2) te lezen (je stopt de kaarten in de CAM die vervolgens in een CI-slot zit).

2. Aangezien de Pace (net als bijvoorbeeld de Nokia MM) intern volgens de irdeto norm werkt zal geen enkele originele SECA kaart functioneren (dus ook niet SECA 1).

SECA 2 zal eventueel pas op de Pace werken als er software is die werkt binnen een irdeto systeem en met SECA 2 keys SECA-antwoorden kan geven aan de Amon-CAM, m.a.w. een soort nieuwe versie 6-in-1 file.

3. Voor jou en mij dus inderdaad koffiedik kijken, maar zoals je in het SECA 2 forum ziet wordt er hard gewerkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de Nokia9500 met Amon is er reeds een blocker die ervoor zorgt dat een originele SEC*/SEC*2 kaart werkt in deze decoder (Seca2mmPic). Daar we allemaal weten dat een Fun/Goldcard zowel in een Pace als in de Nokia werkt als de CAM is aangepast, kan een SECA2 kaart ook in een pace gebruikt worden als er een blocker wordt gebruikt.

 

Een groter probleem is, dat er niet meer zoveel mensen zijn die software/hardware voor een PACE501 ontwikkelen.

 

Groeten,

Tom

Link naar reactie
Delen op andere sites

op dit moment kijk ik naar de seca-kanalen met behulp van een seca-funkaartje, maar misschien kan dit ook als die kanalen zijn overgeschakeld naar seca2 met behulp van een seca-funkaartje (in de veronderstelling dat deze codering tegen dan gekraakt zou zijn).

 

en dat was eigenlijk mijn vraag: originele kaartjes werken inderdaad niet!

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...