Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik ben bij kazaa en iMesh geweest maar daar staan geen goede uitvoeringen (slecht beeld blokkerig e.d.).

Wie kan mij een andere downloadsite geven ? per pm eventueel

gr peter

Geplaatst:

Probeer het met E-donkey.....zoek dan voor de "screener".

groeten,

Geplaatst:

Rave En antonieq

Is het mischien mogelijk om via pm de sit adressen te geven als ik via via naar binnen wil word ik gek van de popups.

gr peter

Geplaatst:

Er is al een dvd nederlands ondertiteld in omloop, evenals Harry Potter 2 en Lord of the rings two Towers. Deze ben ik tegengekomen op een site.

Geplaatst:

007, hp2, lotr2 en ook Minority report zijn allen in DVD-vorm met een kleine acceptabele waarschuwing beschikbaar op DVD MET nederlandse ondertitels.

Lijst wordt langer en langer..........dacht ook al te begrijpen dat de laatste Star Trek, Nemesis, zo verkrijgbaar is;)

groeten,

Geplaatst:

@ Hawkeye 123

Hoi,

Zou jij of iemand anders de ondertiteling van Die Another Day willen rippen uit je dvd-r en mischien willen mailen naar mij (of via ftp) ?????

Ik heb zelf ook de dvd van 007 en The Two Towers (2dvd-r) maar bij mij zitten er geen ondertitels onder en op het net kan ik ze nergens vinden voor dvd.......

NiElZ

Geplaatst:

@ antonieq,

Hij zal het inderdaad wel op een divx player hebben, maar omdat hij sprak van een "speciale" vroeg ik het nogmaals.

Greetz, Puch

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Geplaatst:

@ puch

De codec is xvid codec en de player is micro dvd 1.2

ALs ik een andere player gebruik schokt het beeld en is het geluid zeer sloom.

Maar ik heb hem nu ook al in gewoon divx 4.0 codec ligt er maar net aan welke compressie er is gebruikt tijdens het rippen van de dvd.

Oja laat speciaal maar weg in mijn vorige bericht ik bedoelde daarmee een andere codec dan de standaard divx codec.

Greetz benzie

Geplaatst:

Ik heb ook xvid film liggen, maar ik heb geen enkel probleem om deze met bv mediaplayer of met power dvd te bekijken.

Misschien toch eens kijken voor een goeie xvid codec.

Greetz, Puch

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen