JanAstra Geplaatst: 20 januari 2003 Geplaatst: 20 januari 2003 Ik krijg elke keer foutmelding van printer. Ik heb een epson photo 870 printer. Onlangs ben ik van windows 98 naar windows 2000 pro overgegaan Op windows 2000 pro kan ik de printer niet vanaf c.d installeren. Ben naar de homepage van epson gegaan en een progje gedownload en toen geinstal- leerd op de computer. Print niet krijg elke keer foutmelding van out of paper en not goed connected terwijl er wel papier en de kabel goed is. Kan iemand mij helpen bij dit probleem. Alvast bedankt. JanAstra.
Hemant Geplaatst: 20 januari 2003 Geplaatst: 20 januari 2003 Waar staat je printer op ECP of EPP? Printer weer even verwijderen en opnieuw installeren via de gedowloade file. Misschien een keertje je LPT1 weggooien, je hebt toch niet per ongeluk de USB-driver geinstalleerd van de printer terwijl je hem via de LPT hebt aangesloten? ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
Gast Geplaatst: 20 januari 2003 Geplaatst: 20 januari 2003 ga naar start-instellingen-printers, verwijder alles.start pc opnieuw op. Ga nu weer naar start-instellingen printers,druk op printer toevoegen,als het goed is staat je printer in het lijstje anders ff op diskette drukken en computer naar de driver laten zoeken op je cdrom.
Gast Geplaatst: 20 januari 2003 Geplaatst: 20 januari 2003 JanAstra, Vraagje, heb je toevallig een scanner er tussen de pc en de printer zitten? Dit kan namelijk problemen opleveren. Flappie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen