Gast Geplaatst: 25 november 2000 Geplaatst: 25 november 2000 Ik zag tot mijn verbazing dat er d2mac decoders verkocht werden op de hcc beurs (25-11) Leuker was de verwijzing (op een stuk karton) naar: <A HREF="http://www.sat4all.com." TARGET=_blank>www.sat4all.com.</A> <BR><P>------------------<BR>edited by Tech
Gast Geplaatst: 26 november 2000 Geplaatst: 26 november 2000 Nog iets anders over de D2MAC, deze wordt toch door de engelsen op de analoge spul gebruikt, en die kappen eind volgend jaar toch met analoog, dus erg veel heb je er niet meer aan.<P>------------------<BR>Schot kijkt omhoog en ziet....
Gast Geplaatst: 26 november 2000 Geplaatst: 26 november 2000 @schot<BR>D2mac wordt gebruikt door scandinavische zenders, oa anaal+, tv2000. Het leuke van die figuren is dat ze alles ondertitelen waardoor de film z'n origineel geluid behoudt. Daardoor is het erg leuk om daar naar te kijken. Volgens de moderators komt er binnenkort een d2mac forum op dit board en zal het d2mac gebeuren nog mooier worden.<P>Groeten BULLET!<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 26 november 2000 Geplaatst: 26 november 2000 Viasat is trouwens wel erg druk bezig om hun digitale handel te promoten. <BR>Viasat Finland biedt momenteel hun analoge klanten het digitale pakket aan voor omgerekend ca. 875,=. Hierbij krijgen ze een jaarabonnement op Viasat Gold (dus met TV1000, Cinemat en de hele zooi) en een Nokia 9802S (weet je wel, die met onboard Viaccess en CI slot vrij)... Is dat geil of niet?!<P>Daar zou Canal- nog iets van kunnen leren, in plaats van dealers vragen elkaar te verlinken...<P>LDP<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 26 november 2000 Geplaatst: 26 november 2000 maar de topper is toch tussen och en nat of niet mede d2mackers maar pas op voor kortsluiting<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 26 november 2000 Geplaatst: 26 november 2000 hehe , leuke vrouwen............voor de niet d2maccers<P>------------------<BR>edited by Tech
Gast Geplaatst: 26 november 2000 Geplaatst: 26 november 2000 Als je ziet hoeveel hits deze topic al heeft staat d2mac toch aardig in de belangstelling!<BR>Dus moderators............<P>------------------<BR>
Johnnny1 Geplaatst: 26 november 2000 Geplaatst: 26 november 2000 Klopt als een Bus. ikzelf heb ook nog een D2mac decoder aangesloten staan op m'n Strong 4375, en ben toch wel blij dat ik tussendoor naar Tv1000 en TV1000 Cinema kan kijken. Is zeker de moeite waard. en ze stoppen voorlopig echt nog niet met uitzende,<BR>Ieder dag dat ik kijk is toch weer mooi meegenomen. <BR><P>------------------<BR>Cu, John. Met Vriendelijke Groet, John
Gast Geplaatst: 27 november 2000 Geplaatst: 27 november 2000 gewoon ff geduld hebben <P>------------------<BR> <p>[This message has been edited by Tech (edited 27 November 2000).]
Aanbevolen berichten