Ga naar inhoud


xtreme is een tijdbom??


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik heb afgelopen weekend een xtreme gekocht. Op zich een leuk ding, maar ik maak me ergens zorgen om :P

 

In een satelliet shop hoorde ik een verkoper zeggen dat de xtreme een tijdbom in de software heeft waardoor die er na een tijdje mee uit zou scheien (pentacrypt?). Ik deed het voor mezelf af als onzin en heb toen (bij een andere winkel) toch een xtreme gekocht.

 

toen ik eens lekker zat te browsen op dit forum vond ik een bericht van iemand (kan het helaas even niet meer terug vinden) die dezelfde vraag op dit forum stelde!

 

Dat kan toch geen toeval meer zijn zou je zeggen. Overigens had er toen niemand op gereageerd..

 

Heeft iemand enig idee waar deze tijdbom opmerking op kan slaan?

 

Groetjes,

 

Ronald.

 

PS. Ik heb een hoop vragen gesteld maar ik zal ook mijn best doen er een aantal te beantwoorden op dit forum!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er werd verteld dat er inderdaad een tijdbom in zou zitten die 28 december in actie zou komen. Aan de ene kant kun je dus rustig zijn. Er staan overigens ook importeurs achter die ook toch garantie op het app geven. Anderzijds, ze maken gebruik van iets dat door de jongens van Dream bedacht is. Dus.....

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...