Ga naar inhoud


xtreme eigen forum


Gast

Aanbevolen berichten

@ moderators

 

Ik merk dat er in dit forum erg veel vragen worden gesteld over de xtreme. Ik kan niet inschatten of dit van tijdelijke aard is maar dat kunnen de heren moderators wel inschatten.

 

Mijn vraag: Is het niet handig als deze machine zijn eigen forum krijgt bij sat4all? Net als de de humax, dreambox enz..

Link naar reactie
Delen op andere sites


Daar is al een discussie over geweest in het mod forum, maar we gaan het toch niet doen. De xtreme is de zoveelste UCAS clone (uit de rij reeds bekende clones) en gezien het feit dat we niet voor iedere receiver een eigen forum kunnen starten komt er voor de xtreme dus ook geen eigen forum.

Ook niet geheel onbelangrijk is dat ieder forum 2 database queries uitvoert bij het laden van de forum index pagina en dus veroorzaakt ieder nieuw forum ook een nog hogere belasting van de toch al overbelaste server.

We gaan zelfs een paar minder draaiende forums op den duur verwijderen vanwege dit probleem. Een nieuwe server zit er gewoonweg financieel niet is dus kan dit helaas niet anders.

 

Tox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom Extreme niet toevoegen aan fortec/manhattan/@sat/arnion ipv deze bij overige receivers te plaatsen. dan zijn alle Ucas receivers in een forum geplaatst. nu is extreme een buitenbeentje door als enige in een ander forum te zitten.

 

renzie.

 

 

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...