bert79 Geplaatst: 20 januari 2003 Geplaatst: 20 januari 2003 hoe kan ik de gegevens van een zender in 1.42 veranderen? heb het geprobeerd via + d 5 en dan save. dit werkt echter niet. ik heb bvb op tf1 het god kanaal en probeer deze om te zetten naar 10911 V . wie wwet raad?
rob1981 Geplaatst: 20 januari 2003 Geplaatst: 20 januari 2003 Heb je een oslink? Zo ja, select de data area, uitlezen, en opslaan als bv flash512k.bin Die kun je bewerken met mcedit0.56, dan weer opslaan als bv flash512k.bin. En die met de oslink weer terug zetten. Als je geen oslink hebt dan moet je de kanalen uitlezen en terugzetten met declink. Greetz Rob1981 Dreambox PVR600 {gemini 4}
bert79 Geplaatst: 20 januari 2003 Auteur Geplaatst: 20 januari 2003 is het niet mogelijk ook met de afstandsbediening te doen? deze geeft als mogelijkheid a voor save aan? maar hoe hiervoor te handelen?
bvervoort Geplaatst: 21 januari 2003 Geplaatst: 21 januari 2003 Het is mij gelukt (met v1.32, maar zal ook wel met 1.42 zo gaan) om een transponder te wijzigen. Kan het zijn dat je de instelling voor 22khz (waarmee je het LNB tussen de hoge en lage band schakelt - zit een scherpje lager in het transponder menu waar je komt door op 'down' te drukken) moet wijzigen voor de wisseling van transponder die je probeert?
Gast Geplaatst: 21 januari 2003 Geplaatst: 21 januari 2003 Dat kan wel maar je moet dan wel over alle gegevens beschikken en om resultaat te zien moet je de nieuwe gegevens opslaan en effe van zendernummer wisselen of de decoder op standby zetten. Suc6 Grts, euromuis
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen