Gast Geplaatst: 20 januari 2003 Geplaatst: 20 januari 2003 Ik heb iets gelzen bij Dr Hans over een SkyStar 2 kaart. Maar waar kan ik meer info vinden? Alles wat ik gevonden heb is in een oostblok taal. Dit is voor mij een te grote uitdaging. Weet iemand wat je met zo'n kaart kan?
Psychosammie Geplaatst: 20 januari 2003 Geplaatst: 20 januari 2003 Dat is een sat ontvanger kaart voor in je PC die ook geschikt is om te internetten via de sat. Wordt gemaakt in duitsland. Even zoeken en dan vindt je hem wel. ====================================================================== Neben dem Empfang von digitalen TV- und Radioprogrammen via Satellit ist die Karte auch bestens für Datendienste oder "High-Speed Internet via Satellit" (z.B. T-DSL via Sat) geeignet. Über die mitgelieferte DVB-Viewer Software lassen sich die Fernseh- und Radioprogramme dank der PVR-Funktion (persönlicher Videorekorder) auch in verlustfreier Qualität aufnehmen. Zeitversetzte Aufnahmen (Timerfunktion), Timerprogrammierung aus den EPG-Daten heraus und Abspielen der aufgezeichneten Sendungen sind ebenfalls kein Problem für die SkyStar 2 TV. ====================================================================== Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
rudolfdebeer Geplaatst: 20 januari 2003 Geplaatst: 20 januari 2003 Paar dagen gehad , dat ding,en teruggebracht, vond hem de 49 euro niet waard. Beelkwalieit zeer matig, bediening en soft waardel......... Werkt niet met mdec.... en andere key software. Wel zeer goede EPG. Diseq deel functioneerde niet. Rudolf Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen