elektrik Geplaatst: 21 januari 2003 Geplaatst: 21 januari 2003 wat moet ik instellen op de tp frequentie van hispasat? -hij die veel vraagt, weet veel-
Gast Geplaatst: 21 januari 2003 Geplaatst: 21 januari 2003 Hallo De hispasat heeft geen NIT-TP. Dus zal je alle TP´s een voor een in moeten lezen. Succes er mee. Groetjes Sjefke..
elektrik Geplaatst: 21 januari 2003 Auteur Geplaatst: 21 januari 2003 OKE -hij die veel vraagt, weet veel-
prutsie Geplaatst: 22 januari 2003 Geplaatst: 22 januari 2003 Networking Identification Table. ofwel netwerk identificatie tabel. dit is de tabel die er voor zorgt dat als je op de "home" transponder van bv. Canaal digitaal NL je ontvanger laat scannen dat alle door Canaal digitaal gebruikte frequenties worden ingescand, en dat je dus in 1 keer het hele Canaal digitaal pakket te pakken hebt, en niet alleen 1 transponder. Mooi stukje techniek dus. groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 22 januari 2003 Geplaatst: 22 januari 2003 Staat bij bv. Lyngsat deze NIT aangegeven, of zijn er andere tabellen op het net beschikbaar?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen