Ga naar inhoud


[Strong 4355] strong 4355 EVO set edit


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb hier een 4355evo receiver waar ik de kanalen netjes wil ordenen. wel voor de gewone 4355 had ik set edit gekocht welke perfect werkt. maar helaas Strong heeft de kanalen een nieuwe extensie gegeven dus mijn set edit werkt niet op de evo. Verder kan ik nergens terug vinden of de evo ook met een nul rs232 kabel werkt. Strong vondt het ook nodig om de rs232 poort te vervangen voor een vrouwtjes plug. (dus een adaptor bestellen) Kortom ik probeer de kanalen lijst te veranderen maar dat lukt niet met set edit en ook niet met de software van STRONG ik kan niets met dit onding HHHHELPPP

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb deze zelfde vraag een paar dagen terug ook hier neer gezet, maar helaas geen antwoord. Ook waren er weinig mensen die dat hadden gelezen, zijn er nou zo weinig die zo'n ontvanger nog gebruiken???? Hij bevalt mij redelijk goed. Hoop dat jij wel antwoord krijgt dan is misschien mijn probleem ook verholpen....we wachten af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik heb zelf ook een 4355Evo. Prima ding. Heb contact gehad met de ontwerper van SetEdit 4xx5. Volgens hem ondersteunt het programma de Evolution serie nog niet. Hij kon ook nog niet vertellen wanneer ze het programma gaan aanpassen.

 

Er zit dus niets anders op de het programma DnUpManager te downloaden van de strong site (www.strongnl.com). Hier kun je ook de laatste firmware vinden (ver 1.1) en een handleiding hoe je je firmware moet upgraden.

 

Voor de kabel heb je een eenvoudige nulmodem kabel (zonder handshake) nodig, dus 3-2, 2-3 en 5-5 verbonden. Instellingen van je pc zijn:

- BaudRate - 115200

- ByteSize - 8

- Parity - No

- StopBits - 1

- no hardware control.

 

Nou suc6 ermee.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...