Toine Geplaatst: 23 januari 2003 Geplaatst: 23 januari 2003 Hoi, Bestaan er gedetailleerde foto's/tekeningen van de verschillende satelieten (zoals de verschillende astra's e.d.)? Toine
Gerdy Geplaatst: 23 januari 2003 Geplaatst: 23 januari 2003 Ze bestaan héél zeker maar of ze ergens beschikbaar zijn voor het grote publiek is een andere zaak! Gerdy
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 23 januari 2003 Geplaatst: 23 januari 2003 ik kan het ff proberen met mijn telelens.......
Zilverster Geplaatst: 23 januari 2003 Geplaatst: 23 januari 2003 Hallo Toine , Wat dacht je van het reclame filmpje van astra , heb je meer aan dan aan een foto , moet je maar eens bekijken , m.vr.gr. Zilverster You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Toine Geplaatst: 23 januari 2003 Auteur Geplaatst: 23 januari 2003 Zilverster, Waar kan ik die vinden? Zijn er eventueel wel ergens -niet- gedailleerde foto's? Toine
elektrik Geplaatst: 23 januari 2003 Geplaatst: 23 januari 2003 ik heb nog een fototje waar al de satelieten op staan geef me je e-mail adres eens dan stuur ik het door -hij die veel vraagt, weet veel-
The Librarian Geplaatst: 24 januari 2003 Geplaatst: 24 januari 2003 Heb je hier wat aan? Of is deze beter? Deze is nog groter. Deze PAGINA moet je ook zeker ff bekijken.
Gast Geplaatst: 24 januari 2003 Geplaatst: 24 januari 2003 Als je die satellieten bekijkt dan denk je bijna dat het een bouwwerk is van meccano en in mekaar gezet door een jongetje van 9 jaar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen