Ga naar inhoud

Straks ook geen C+ meer op IRDETO

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ho ho wacht even. Ze proberen al sinds april vorig jaar de abonees met een irdeto apparaat, aan zo'n idiote seca bak te helpen. De mensen die zo irdeto apparaat hebben zijn naar mijn idee zeer tevreden. Ik heb ook reeds veel artikelen gelezen over de irdeto swop maar Canaal heeft verzekerd dat tot ik dacht 2005 irdeto zo wie zo ondersteund zou worden. Dus in mei of als er iets gaat gebeuren zal het irdeto verhaal zowie zo niet op zwart staan. Maar eerst maar eens afwachten of er daadwerkelijk iets gebeurd met kaarten ruil ze roepen als sinds april 2002.

mvg

olav12

Geplaatst:

Zeer oud nieuws, zijn hier al talloze discussies over gevoerd. Resultaat was dat vanaf dat moment Strong door zeer veel dealers ( en nu ook nog ) geboycod werd, en daardoor ook die actie torpedeerden. Ik ken eigenlijk niemand die gebruik gemaakt heeft van die actie. Wat wel gebeurde is dat sommige mensen hun oude Pace inruilden en dat vervolgens die kaart weer netjes met een set top box pakket werd doorverkocht aan iemand met een Humax. Daarnaast zijn er nog vele nieuwe Irdeto kaarten verkocht in 2002, zodat er misschien nog wel meer mensen in Irdeto kijken als voor die actie. De SBS groep heeft so wie so een contract tot 2006 met C+ mwb het uitzenden in simulcrypr.

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Geplaatst:

Puur mijn mening hoor maar dit bericht kan volgens mij het best dicht.

Het zaait alleen maar onrust onder de mensen die net beginnen met deze fantastische hobby en er is al genoeg onrust in de wereld.

Irdeto blijft nog wel even in elk geval totdat er geen officieele irdeto abbonees meer zijn of nog maar een verwaarloos aantal.

Maar ik benadruk : puur mijn mening verder niet !!!

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.