Gast Geplaatst: 23 januari 2003 Geplaatst: 23 januari 2003 Hoi allemaal ik heb een philips 7072 DSX versie 03 gekocht die ik graag wil patchen met mijn oslink maar ik krijg op de gewone manier met oslink 2.99/A geen verbinding,alleen als ik via OSLink Guard,comando ENABLEPGM krijg ik verbinding maar dan duurt het wel meer dan twee uur voordat hij klaar is. wie kan mij helpen?
bert79 Geplaatst: 23 januari 2003 Geplaatst: 23 januari 2003 neem oslink 1.2a en declink o.98 en al je problemen zijn voorbij. Kijk bij mz.
Gast Geplaatst: 24 januari 2003 Geplaatst: 24 januari 2003 ook die software versie ben ik al mee bezig geweest maar dat wil ook niet lukken,maar ik ga het vanavond nog een keer proberen. je hoort nog van mij. bvd henri.
Gast Geplaatst: 25 januari 2003 Geplaatst: 25 januari 2003 Kijk bij www.zeguers.be Maar je kan het ook zelf oplossen. Je neemt een oude Philips en sluit deze aan en zorgt dat je verbinding hebt. Koppel hem voorzichtig los en sluit de 7072 aan, software laden en klaar. werkt prima. veel succes probeer deze eens http://home2.planetinternet.be/zeguers/zeguers/Philips/philips_newsignature.htm
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen