Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn JDM programmer werkt perfect zowel S*C* als *Rd*tO<P>wel heb ik gemerkt dat het file loader.Hex problemen geeft. Ik gebruik voor zowel S*C* als *RD*to de file Goldwaf.hex indertijd gedownload bij Master CRD ook hiermee zonder maar een probleem de goldwafers van GERONIMO<P>MJ<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik heb inmiddels ondekt dat jdm die niet extern gevoed worden de meest problemen geven dus weg met dat ding en koop er een met een adapter.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

heb ook een JDM programmer en die doet het prima,probeer eens BEIDE ic's (dus de 24c16 en de 16f84)op de programmer te prikken en programeer dan eens de 24c16.<BR>Let ook op dat de ic's goed in de ic-voetjes zitten,let dus op de halfronde uitsparing in de ic's en de voetjes op de programmer,beide uitsparingen moeten gelijk zitten<P>Suk6<BR>LocoMotion<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hoi ,<P>Allereerst super al die info<P>maar heb even een vraag ?<P>stel ik heb een kaart van funsat<P>stel ik heb een phoenixprogrammer<P>heb ik dan genoeg of moet ik ook nog een picprogrammer hebben ( dl-20 )<P>of<P>stel ik heb een kaart van funsat<P>stel ik heb een VP2 van willem<P><BR>welke van de twee zou jij aanbevelen zodat ik genoeg in huis heb .......<P><BR>met vriendelijk groet<BR>quickspot<P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hoi all,<P>Ik heb de programmer maar retour gegeven en een nieuwe bij willem besteld.<BR>Dan gaan we het weer opnieuw proberen ;-)<BR>Alvast bedankt voor alle tips !!<P>Groetjes xpbe<BR><P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.