Ga naar inhoud


[Pioneer] Patch Pioneer S110 - S120


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo ???

Ik ben volledig nieuw in de wereld van de digitale schotels, en zou graag te weten willen komen hoe ik mijn Pioneer S110 en S120 ( 2e hands gekocht ) kan patchen.

Ik heb via zoeken op het net begrepen dat er een J plug nodig is maar kan er geen schema voor vinden.

Kan het zelf wel in elkaar solderen en dan software laden is ook geen probleem.

Als er iemand is die mij opweg wil helpen dan hoor ik het graag.

 

m.vr.gr

g.bos

Link naar reactie
Delen op andere sites


Welkom in de sat4all wereld! Jammer genoeg kan IK jou NIET helpen maar ben er van overtuigd dat anderen dat wél kunnen...

 

Om deze reden zal ik jouw vraag verplaatsen naar het "Pioneers" forum waar je méér kans maakt op een antwoord op jouw vraag!

Gerdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stel voor dat je Pionero download. Dit pakket bevat het noodzakelijke programma met daarnaast een zeer uitgebreide documentatie (oa in het engels), inclusief de schemas voor de jtag interface. Daarnaast is er in deze thread al veel over geschreven. Lees dat eerst en gebruik eventueel de zoekmachine.

Als je gerichte vragen hebt, dan zal iedereen die hier met alle plezier willen beantwoorden.

 

Groeten

Satori

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Hallo ???
Ik ben volledig nieuw in de wereld van de digitale schotels, en zou graag te weten willen komen hoe ik mijn Pioneer S110 en S120 ( 2e hands gekocht ) kan patchen.
Ik heb via zoeken op het net begrepen dat er een J plug nodig is maar kan er geen schema voor vinden.
Kan het zelf wel in elkaar solderen en dan software laden is ook geen probleem.
Als er iemand is die mij opweg wil helpen dan hoor ik het graag.

m.vr.gr
g.bos


Hoi,

Op dit board staat heel geschreven over het patchen van de diverse modellen.
Je kan ook eens onder Links - Informative gaan kijken.