Ga naar inhoud


Software TF3000cipro


Gast olav12

Aanbevolen berichten

Geachte Collega's,

 

ik heb de volgende vraag: Is er nieuwe software beschikbaar voor de TF3000cipro, zo ja is deze dan ook via sat te halen en hoe gaat dit precies in zijn werk.

 

graag uw reactie.

 

mvg

olav12

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op de site van TOPFIELD staat wel degelijk software voor de 3000,(is gelijk aan 4000),je kunt er alles van downloaden voor de 3000CIPro,dat doe ik namelijk ook!.

Als er nieuwe software komt dan staat het daar aangekondigt,(Nieuwe software vanaf 15 mei)in dit geval is het voor de 4000 aangekondigt maar het is ook voor de andere modellen,waaronder de 3000CIPro.

Je kunt die software downloaden via de astra,en die mogenlijkheid kun je vinden in het menu.

Dus je moet gewoon even de site van topfield in de gaten houden.

 

Suc6,Ray.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee daar leer ik weer eens wat.

Want ik heb nooit geweten dat de software voor 4000 en 3000 gelijk is.

Wel bijzonder eigenlijk er zijn toch behoorlijk wat verschillen in de twee ontvangers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als ik het goed begrijp moet ik naar de site van Topfield gaan en daar lezen hoe ik via sat de software moet downloaden.

 

Ik ga er dus vanuit dat de ontvanger niet hoef leeg te maken en meer van dat soort zaken.

 

mvg

olav12

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dara,

 

zou je mij misschien uit kunnen leggen hoe ik dit voor elkaar moet krijgen want als ik naar de site van Topfield ga. Ga ik kijken en ik wordt er niet wijzer van.

 

alvast bedankt voor de medewerking.

 

mvg

olav12

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap niet waarom je er niet uitkomt is toch zeer duidelijk allemaal.

Maar goed, Klik hier en dan komt de laatste software van 28 oktober naar je toe.

Om via de satelliet nieuwe software te laden heb je een nieuwe loader nodig (tenminste bij een 4000 wel).

Je kunt deze software via je serieeele poort naar je ontvanger gooien.

Op topfield.nl kun je daarvoor een programma downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://home.kabelfoon.nl/~warboel/ dit is een site waar in het nederlands wordt uitgelegt hoe je nieuwe firmware in je topfield ontvanger moet laden. als je er nu niet uitkomt dan zou ik maar naar jou dealer gaan om het te laten doen.

 

succes.

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@AlanS

Citaat:
Hee daar leer ik weer eens wat.

Want ik heb nooit geweten dat de software voor 4000 en 3000 gelijk is.

 

Dit is zo oud als de weg naar......... (oke, niet zo oud)

Ik doe al een maand of 7 nix anders meer, zag het staan op een vaag Duits board.

 

 

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

He´,no problemo,Olaf12 we willen je allemaal graag helpen,als je in het topfield menu bladert kom je vanzelf de optie tegen om de software te upgraden.

Daarvoor hoef je bij de 3000 niets te doen,dan alleen op te volgen van wat er in het menu staat(uprgrade IRD),dus geen nieuwe loaders of zo.

De laatste Firmware is van 30-10-2002,en de nieuwe komt op 15-5-2003!!,met O.A. groote bug-fixes voor de 4000,kijk even goed dan kom je er zeker wel uit..

 

Suc6,Ray.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...