Gast Geplaatst: 24 januari 2003 Geplaatst: 24 januari 2003 Dit topic hoort misschien niet bij Philips thuis, maar anders wordt het misschien door een hoop mensen niet gelezen. Ik ben al een tijdje lid van sat4all, maar kijk zelden bij een ander topic dan Philips. Toevallig keek ik eens bij het nieuws topic en zag daar een posting van moderator Gerdy. Het gaat over het polsen tot bereidheid van de mensen om een vrijwillige eigen bijdrage te storten voor sat4all om de kwaliteit en continuiteit van dit board te waarborgen. Dus voor diegenen die het nog niet gelezen hebben, lees a.u.b. dit topic door en kijk dan of je mee wilt doen. Misschien heb je het net als ik nog niet gelezen en zou bijna niet meedoen omdat je het niet wist.
Gast Geplaatst: 25 januari 2003 Geplaatst: 25 januari 2003 Ik kijk daar ook zelden naar.. maar goed inderwerp. Maar ik persoonlijk vind dat je voor de informatie dat je hier haalt, wel iets terug mag doen. Ik had liever gehad dat 't in de vorm van bijvoorbeeld 'n t-shirt was geweest wat veel te duur was...maar kan me de situatie wel voorstellen. idee is goed, vraag me alleen af hoe zo zoiets anoniem willen houden... Maar mijn bijdrage hebben ze...gerdy weet wat... en we zien wel verder.. ik vind 't de moeite iig wel waard..!!!!
Gast Geplaatst: 29 januari 2003 Geplaatst: 29 januari 2003 Zie ik toevallig weer bij nieuwstopic dat je het geld kunt overmaken, met vermelding van de rekening. Ik hoop maar dat ik niet te laat ben.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen