Ga naar inhoud


[Pioneer] Dynamit 6.16 gebruikservaring en vragen


Gast

Aanbevolen berichten

Mede pioneer gebruikers,

 

Vanavond heb ik de versie 6.16 in mijn 100NL2 geplaatst Wat mij direct opviel was het voordeel van optie 6 in het +b menu Ik kan nu direct zien met welk codeersysteem en provider ID ik te maken heb. Het lijkt mij erg makkelijk indien we alle ervaringen en vragen in een zelfde thread plaatsen.Dit maakt het lezen van "commentaar" voor de ontwikkelaars ook wat gemakkelijker. Misschien is het ook mogelijk om via deze thread tot een wenslijst te komen. Bijvoorbeeld:

 

1) aanpassen van de pijltjestoets. Functie kanaalkiezen normaal pijltje omlaag = kanaal omhoog, In voorkeuze kanalen pijltje omlaag is kanaal omlaag.

 

groeten

 

Sat looker

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dynamit 6.16 werkt nu goed bij mij.

Kon eerst de THOR niet inlezen en moest de symbolrates nog invoeren.

daarna de ontvanger uit en aan zetten, anders werkt het niet.

Vraag: hoe kan je de nieuwe conax key invoeren tzt ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Uit de uitleg van de firmware die ook bij Dynamit te downloaden is haal ik het volgende:

 

Version 6.16 beta

 

1. Optimized conax RSA one more time. Now it runs faster.

 

2. Added support for Nagra MECM only for Polsat 7001 - key already inside.

 

Version 6.15 beta

 

1. Added conax algo inside the box (3 sec max on 16xx model and 4.5 sec max on 14xx model). Key inside only for one provider "1 west - THOR" and you can't change them from menu. If inside algo give signature wrong then all ECM goes to card, but if you want to use some PC emulator for conax and want speed up the process, then in menu 9 you can on/off conax inside EMU and all ECM goes directly to card without processing in inside EMU algo.

 

2. Added info menu 6 in secondary menu - you can see now PMT table, last ECM and state of last decrypted ECM in inside EMU.

 

 

Groeten

 

Sat-looker

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...