Gast Geplaatst: 25 januari 2003 Geplaatst: 25 januari 2003 Goede morgen, ik weet niet precies waar ik mijn vraag moet plaatsen, probeer het dus hier maar. Als beginner heb ik zoveel mogelijk over satellieten etc gelezen. We willen met twee man een schotel nemen, met beiden een ontvanger etc. Alleen hebben we een onderscheid, mijn buurman wil graag zoveel mogelijk voetbal zien ik ik films. Hij wil graag italiaans, spaans, duits, engels voetbal zien. Nu kunnen we niet vinden welke satellieten we dan moeten hebben. We denken er aan om een Viosat bisat te nemen dus voor Astra en Hotbird. Hopelijk is er hier iemand die ons kan helpen. Alvast bedankt
Noordzee Geplaatst: 25 januari 2003 Geplaatst: 25 januari 2003 Hallo Dutchy, Als jullie je installatie willen beperken tot 1 vaste schotel is dit een goede keus. Astra en Hot Bird zijn de 2 meest bekende satellieten met de meeste TV-stations. Er is dan altijd wel wat van je gading te vinden. Totaal heb je dan ongeveer 300 zenders. Buiten de Nederlandse zenders kun je ook buitenlandse Sportzenders vangen uit b.v. Italie en Duitsland. Voor films zil je vaak een Abbo moeten afsluiten. Succes met jullie keuze. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen