JohnnyBee Geplaatst: 26 januari 2003 Geplaatst: 26 januari 2003 Heb ik dit alleen of is er ergens iets mis met het board? De rubrieken Orginele Seca kaarten en de rubriek Originele Irdeto kaarten verdwijnt langzaam maar zeker hier ?????? Irdeto is reeds weg en Seca bevat geen berichten meer ??? Hebben jullie dit ook? Johnny. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
peeser Geplaatst: 26 januari 2003 Geplaatst: 26 januari 2003 hallo, bij mij staat er genoeg. bij SATELLIET CODERINGSSYSTEMEN maar bij SATELLIET PROVIDER SMARTCARDS staat bijna niks meer gr peeser 1 x DB500+ met gemini 4.1.0 2 x nokia 9500 solosammy 1 x nokia 9500 DVB2000beta08ar_80
Puch Geplaatst: 26 januari 2003 Geplaatst: 26 januari 2003 De afdeling smartcards wordt opgegeven omdat er de laatste tijd te weinig postings in waren. Alle onderwerpen zijn verplaatst naar seca en irdeto. Voortaan kan je daar je vragen stellen over zowel seca als irdeto kaarten. Greetz, Puch iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen