Gast Geplaatst: 26 januari 2003 Geplaatst: 26 januari 2003 Goeie morgen, Wie zou me een beetje opweg kunnen helpen met het onderstaande. DVB kaarten zijn er in overvloed te krijgen, en met een paar tips kan ik wat gerichter gaan zoeken. Welk merk / type DVB kaart is een goeie aanschaf? En deze keuze ten aanzien van: -Mogelijkheden voor Internetten via satelliet (1-way) -compatibilitiet met beschikbare proggies (TV op PC) -prijs kwaliteit (stereo, mono, teletex, input-output (digitaal?), etc.) Bijvoorbaat dank PAtrick_F
Boeliehumax Geplaatst: 26 januari 2003 Geplaatst: 26 januari 2003 je moet een kaart nemen met deze chip Phillips SAA - 7146 veder kan je Hier kijken voor meer informatie. lees ook even de voorgaande berichten. ik heb zelf een nexus-s en die bevalt me goed.
Gast Geplaatst: 26 januari 2003 Geplaatst: 26 januari 2003 Deze philips chip is , naar ik gehoord heb, geen garantie dat progdvb, multidec en consorten werken. een bekende vertelde me dat onderstaande kaart bv. niet werkt met progdvb en multidec. TV station DVB-S zie ook: http://www.knc1.com/d.htm
PaulCl Geplaatst: 28 januari 2003 Geplaatst: 28 januari 2003 Op de site van Happysat vindt je alle antwoorden op je vraag. Je kan de kaarten voor een goede prijs kopen via de sponsor (banner) van het happysat forum. Koop geen kaart die niet "hauppage" of "mulltidec" compatible is. Er bestaan goedkopere maar daar krijg je gegarandeerd spijt van. Als iemand zijn kaart verkoopt is het meestal zo één dus opgelet. Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen