Ga naar inhoud

mount hd

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ronaldd bestaat er een mogelijkheid om beide hd's te mounten zowel PC als Dream en dan een keuze maken op welke je op wil nemen. het is zomaar een idee.

Geplaatst:

Enigma heeft geen mogelijkheid om een opname directory op te geven. De enige mogelijkheid die ik nu kan bedenken is om je NFS share wel of niet te mounten in /hdd/movie. Je zult dan iedere keer als je wilt veranderen je start_enigma script moeten aanpassen om de mount wel of niet uit te voeren. Na deze wijziging zul je moeten rebooten.

Linux heeft geen problemen met het mounten van een NFS share over een niet lege directory. De oude recordings worden dan ontzichtbaar.

Ik zie geen moglijkheid om te kunnen kiezen vanuit enigma.

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Geplaatst:

Jammer dat de afstandsbediening niet als input-interface gebruikt kan worden vanuit een shellscript of zo.. Mocht dat mogelijk worden dan maak je van /hdd een symbolic link naar de mount op je dreambox of naar de mount van je PC. (ik heb al /dev/rawir2 gevonden waarin de a.b. key-presses getoond worden.. maar dan worden de toets-drukken niet meer aan enigma/dreambox doorgegeven .. [cat /dev/rawir2 -> enigma ziet ze dan niet meer...] )

The Source is Out There....

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen