Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

moet nog helemaal beginnen

ik heb m'n db nogmaar

de ci is een penta 1.09 met fun kaart

wie meer problemen maakt dan dat hij oplost is een moeilijk mens

Geplaatst:

Als je een hele nieuwe dreambox hebt klopt het dat in het menu de optie upgrade ontbreekt. Je moet dus altijd de eerste keer een firmware met het programma dreamup installeren. Voor een eenvoudige uitleg kun je hiervoor terecht bij www.hackweb.nl maar ook veel info is te vinden op www.***ongewenste_link***, en natuurlijk door veel te lezen in dit forum.

M_Z

Geplaatst:

hoever kom je ,

je moet met dreamup (dus niet dreamuplan) een nieuwe versie flashen met de seriele kabel!!!!

daarna werkt netwerk pas .

grtx, arnold

p.s. als jij dan nog versie 1.0 erin hebt , kan je deze mbv dreamup dan eerst backup en naar mij mailen.

wil hier nog een test mee doen , maar kan hem nergens vinden.

Geplaatst:

nee helaas ,

niet de 1.0 echt de eerste , die waar

ci , netwerk ed niet eens ondersteund werd.

maar naar mijn mening kon ik toen 1 zender kijken en de ander opnemen (binnen dezelfde transponder dan).

en dat kan nu niet meer , dus om te kijken of ik nu gek ben , of dat deze functie verdwenen is , zoek ik deze firmware.

grtx , arnold

Geplaatst:

eindelijk gelukt met een nulmodemkakel

heb een backup gemaakt en opgeslaan, maar ik

vind hem niet terug

wie meer problemen maakt dan dat hij oplost is een moeilijk mens

Geplaatst:

Citaat:
maar naar mijn mening kon ik toen 1 zender kijken en de ander opnemen (binnen dezelfde transponder dan).

Volgens mij kan dat met traveller's laatste toch ook weer.

You cannot ignore that member

Geplaatst:

Dit is nieuw voor mij!

't stond op mijn 'to-do' lijstje maar wist niet dat het (al) mogelijk was een programma op te nemen en tegelijkertijd naar een andere zender op de zelfde transponder te kijken...

Ben nu druk aan het compileren en wil de dreambox niet te veel belasten maar zal het straks ff proberen.

Groet, Iwan

Geplaatst:

Nee dat gaat niet. Je kunt wel van zender verwisselen tijdens het opnemen, maar dan wordt de opname toch afgekapt (ook al lijkt het van niet). Dit komt misschien omdat de "niet te decoderen" warning verwijderd is?

Geplaatst:

Yo,

Bij gecodeerde kanalen gaat het opnemen en afspelen van verschillende kanalen op dezelfde transponder niet goed. De opname wordt inderdaad af gekapt. Reden is, dat er maar 1 camd tegelijk kan draaien momenteel, dus ook maar 1 kanaal tegelijk gedecodeerd kan worden. Dit lijkt een beperking in Enigma te zijn. Of het voor FTA of met een CI-module wel werkt, heb ik eigenlijk nog niet getest. Zou best kunnen.

Grtz,

Traveller

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen