erikson Geplaatst: 26 januari 2003 Geplaatst: 26 januari 2003 bij setup ontbreken C.I. en upgrade wie meer problemen maakt dan dat hij oplost is een moeilijk mens
tCC Geplaatst: 26 januari 2003 Geplaatst: 26 januari 2003 welke versie gebruik je ? domme vragen bestaan niet, domme mensen wel.
erikson Geplaatst: 26 januari 2003 Auteur Geplaatst: 26 januari 2003 moet nog helemaal beginnen ik heb m'n db nogmaar de ci is een penta 1.09 met fun kaart wie meer problemen maakt dan dat hij oplost is een moeilijk mens
M_Z Geplaatst: 26 januari 2003 Geplaatst: 26 januari 2003 Als je een hele nieuwe dreambox hebt klopt het dat in het menu de optie upgrade ontbreekt. Je moet dus altijd de eerste keer een firmware met het programma dreamup installeren. Voor een eenvoudige uitleg kun je hiervoor terecht bij www.hackweb.nl maar ook veel info is te vinden op www.***ongewenste_link***, en natuurlijk door veel te lezen in dit forum. M_Z
erikson Geplaatst: 31 januari 2003 Auteur Geplaatst: 31 januari 2003 dank u ik blijf proberen maar het lukt niet wie meer problemen maakt dan dat hij oplost is een moeilijk mens
arnoldl Geplaatst: 31 januari 2003 Geplaatst: 31 januari 2003 hoever kom je , je moet met dreamup (dus niet dreamuplan) een nieuwe versie flashen met de seriele kabel!!!! daarna werkt netwerk pas . grtx, arnold p.s. als jij dan nog versie 1.0 erin hebt , kan je deze mbv dreamup dan eerst backup en naar mij mailen. wil hier nog een test mee doen , maar kan hem nergens vinden.
Gast Geplaatst: 31 januari 2003 Geplaatst: 31 januari 2003 @arnoldl Staan ze hier niet allemaal? (onder "Firmware")
arnoldl Geplaatst: 31 januari 2003 Geplaatst: 31 januari 2003 nee helaas , niet de 1.0 echt de eerste , die waar ci , netwerk ed niet eens ondersteund werd. maar naar mijn mening kon ik toen 1 zender kijken en de ander opnemen (binnen dezelfde transponder dan). en dat kan nu niet meer , dus om te kijken of ik nu gek ben , of dat deze functie verdwenen is , zoek ik deze firmware. grtx , arnold
erikson Geplaatst: 7 februari 2003 Auteur Geplaatst: 7 februari 2003 eindelijk gelukt met een nulmodemkakel heb een backup gemaakt en opgeslaan, maar ik vind hem niet terug wie meer problemen maakt dan dat hij oplost is een moeilijk mens
Gast Geplaatst: 7 februari 2003 Geplaatst: 7 februari 2003 even zoeken naar *.img op alle hd`s van je pc
mietde Geplaatst: 8 februari 2003 Geplaatst: 8 februari 2003 Citaat: maar naar mijn mening kon ik toen 1 zender kijken en de ander opnemen (binnen dezelfde transponder dan). Volgens mij kan dat met traveller's laatste toch ook weer. You cannot ignore that member
Gast Geplaatst: 8 februari 2003 Geplaatst: 8 februari 2003 Dit is nieuw voor mij! 't stond op mijn 'to-do' lijstje maar wist niet dat het (al) mogelijk was een programma op te nemen en tegelijkertijd naar een andere zender op de zelfde transponder te kijken... Ben nu druk aan het compileren en wil de dreambox niet te veel belasten maar zal het straks ff proberen. Groet, Iwan
pippen2 Geplaatst: 8 februari 2003 Geplaatst: 8 februari 2003 Nee dat gaat niet. Je kunt wel van zender verwisselen tijdens het opnemen, maar dan wordt de opname toch afgekapt (ook al lijkt het van niet). Dit komt misschien omdat de "niet te decoderen" warning verwijderd is?
mietde Geplaatst: 8 februari 2003 Geplaatst: 8 februari 2003 hmmm, had destijds maar een korte test gemaakt en daarin liep ie toch gewoon door. Maar wellicht dus té kort. Hmm, jammer dan. You cannot ignore that member
Gast Geplaatst: 8 februari 2003 Geplaatst: 8 februari 2003 Yo, Bij gecodeerde kanalen gaat het opnemen en afspelen van verschillende kanalen op dezelfde transponder niet goed. De opname wordt inderdaad af gekapt. Reden is, dat er maar 1 camd tegelijk kan draaien momenteel, dus ook maar 1 kanaal tegelijk gedecodeerd kan worden. Dit lijkt een beperking in Enigma te zijn. Of het voor FTA of met een CI-module wel werkt, heb ik eigenlijk nog niet getest. Zou best kunnen. Grtz, Traveller
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen