Gast Geplaatst: 26 januari 2003 Geplaatst: 26 januari 2003 Ik heb hier een gebrande dvdfilm op dvd-r. Deze wil ik op dvd+r zetten. Als ik deze met nero naar mijn harde schuif schrijf. Het naar harde schijf schrijven gaat wel maar. Als ik het daarna naar dvd wil branden. Is het bestand te groot. Wie heeft er een tip.
Gast Geplaatst: 26 januari 2003 Geplaatst: 26 januari 2003 Als het op een "min" past, dan past het ook op een "plus" . Kun je niet die DVD 1 op 1 kopieren?? groeten,
Gast Geplaatst: 27 januari 2003 Geplaatst: 27 januari 2003 Dit heb ik nog niet gedaan . Ga dit gelijk testen. Of hij is beveiligd die gebrande dvd. Maar ik breng wel verslag uit vandaag.
Gast Geplaatst: 27 januari 2003 Geplaatst: 27 januari 2003 Nee helaas 1 op 1 werkt niet. Ik ben ook bezig geweest het met sleepen van de bestanden. maar dan zet nero het op de c schijf. Ik ondekte een bestandje dat ik niet thuis kon brengen mogelijk een exstra bestand om de dvd groter te laten zijn dan hij in werkelijkheid is Deze c schijf is niet groot genoeg of te vol. Maar ik kan geen optie vinden om het naar een andere schijf weg te schrijven vinden. Slaat nero het op in temp files?? standaard.
Gast Geplaatst: 27 januari 2003 Geplaatst: 27 januari 2003 Als ik een immage maak kan ik wel kiezen waar ik de fole heen schrijf. Als ik ga slepen in nero komt het op mijn c schijf weet niemand hoe ik dit kan wijzigen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen