Ga naar inhoud


DVB 2000


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo wisten jullie dat er een nieuwe dvb 2000 uit is de 1818.Het werkt perfect er zit ook weer een blokker in.<P><BR>Ik heb ook nog een vraagje:<P>Ik ben al 2 jaar de nokia 9500 ben in bezit van een goldcard en een c+ 1.6 kaart.maar ik heb geen zin meer om altijd als er een pakket uitvalt zijn naar iemand toe te gaan en een hoop geld te betalen om de kaart weer opnieuw te laten schrijven. En heb samen met een ander jongen de Ludipipo 2.0 kaartschrijver gekocht maar na lang proberen de goldcard te programmeren (te vergeefs) kwamen we er achter dat we een tweede kaartschrijver nodig hadden en de schrijver wordt ook maar door een prog ondersteund we zijn nu op zoek naar een schrijver die alles kan en die beter onder steund word door progs (zoals cardwizzard, cardmagic, enz.). Als je tips hebt zou ik die graag krijgen mischien is het toch wel mogelijk er alles mee te doe maar doen we het fout. Ik heb ook al van de mobie dick gehoord is dat wat?<BR> <BR>Alvast bedankt EarthQuake.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die nieuwe dvb werkt inderdaat uitstekend, heb hem hier draaien, en wat de programmers betreft, ik gebruik een jdm en phoenix samengeboud in een kasje, met ic-prog en winphoenix, dat werkt prima, maar er zijn ook mensen die er veel problemen mee hebben,<BR>maar dat geld ook voor de andere programmers, daar zijn ook genoeg mensen met problemen. dus welke de beste is ???????.<P>------------------<BR>Greetings: Guppie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens jongens toch laten we het nu echt proberen overzichtelijk te houden op dit board. Is beter voor ons maar ook beter voor jullie....<P>Dit soort vragen horen niet hier thuis....<P>DVB 2000 vragen kunnen in het 9200/9500 forum en dan het aller onoverzichterlijkste van dit hele geheel...een tweede vraag hoort in een andre topic en deze topic had bijv opgestart kunnen worden in het Algemene beginnerdvragen forum of in het pic en blockerforum...<P>LEES VOORDAT JE VOOR DE EERSTE KEER GEBRUIK MAAKT VAN DIT BOARD EENS EERST DE GEBRUIKAAANWIJZING VAN DIT BOARD....<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...