Ga naar inhoud

C+ werkt niet meer???

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Alle zenders van C+ werken bij mijn DB niet meer sinds 18:00 uur vandaag.

Het begon met een beetje schokken maar nu doet er niets meer dan vervormd beeld en geluid ookmet de aston 1.05 en org C+ kaart.

Kaart en aston getest in mijn echostar en die zijn goed.

Ook heb ik de softcam.key verwijderd helpt ook niets.

Ik werk met de laatste emu van Traveller.

Hebben er hier meer mensen last van??

Premiere en alle andere coderingen werken goed ook TVBS die ook SECA is,evenals C+.

Geplaatst:

Ook problemen met enkele NL-zenders, ieder 2 seconden freezes.

Maar alleen bij alle zenders die op de transponder zitten waar SBS6 op zit! (12564 hor)

Werk ook met de Traveller EMU (van 20-01-2003).

Keyupdate uitgevoerd, geen verbetering.

De rest is oke...........

Greetz van Jonas

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Geplaatst:

ik net nog zelfde image geprobeerd... draait als een trein.. geen hick-ups..

Misschien toch iets anders aan de hand??

Suc6!

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Geplaatst:

Ik heb met de settingeditor van HappyLamma mijn settings naar de PC gehaald, enkele zenders eruit, en weer terug ge-FTP-t.

Daarna heb ik het hikken gezien.

Ervoor had ik echter niet naar zenders van die SBS6 transponder gekeken, dus ik weet niet of het aan dat verschuiven van de zenderlijst ligt.

De originele lijst geeft ook geen verbetering.

Dit verschijnsel heb ik nog nooit gehad, alleen die ene transponder gaat slecht, de rest gaat prima, zelfs de zwakke RTBF gaat feilloos.

Maar waar dit nu weer aan ligt, joost mag het weten

Greetz van Jonas

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Geplaatst:

volgens mij ligt het niet aan de settings. Ik heb een flash erase gedaan.. en wat de topicstarter zegt over de hickups.. die heb ik ook.. (ben geen SBS6 fan..)

The Source is Out There....

Geplaatst:

Ook alleen hikups op die ene transponder?

Ik heb inmiddels ook een flash erase gedaan, en met de oude setting editor de kanalen weer opnieuw ingelezen.

Geen verbetering......

Greetz van Jonas

Geplaatst:

vreeeeeemd.... zit nu al kwartier SBS6 te kijken naar programma over superbowl.. op c+ is driven bezig... ook zonder enige problemen. nix geen hickups of vervorming..

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Geplaatst:

premiere start , cuisine.tv, en een franse kanaal ge-checked.. allemaal hickups..

is er soms iets met de Astra kanalen ? kan iemand anders de andere satellieten een check doen..

The Source is Out There....

Geplaatst:

Vanmorgen was alles weer in orde.

Gisteren met hip-ups: 64-78-500

Vanmorgen zonder hik-ups: 68-78-50

(Signaal sterkte-kwaliteit-BER)

Het was gisterenavond sterk bewolkt in Luxemburg, dus ik denk dat ik net op het randje zat waar de db problemen krijgt met de tuner.

Maar toch raar, dat het alleen op die ene Transponder was.

Anyway, alles is weer in order!

Greetz van Jonas

Geplaatst:

Volgens mij zijn de transponders waarmee de nederlandse zenders uitgezonden worden veel zwakker dan de rest, zal wel goedkoper zijn.

Met de 'signaalmeter' van de humax is dat verschil duidelijk te zien.

Als het hard regent heb ik vaak storing op de nederlandse kanalen terwijl de duitse goed te ontvangen zijn.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen