strongetje Geplaatst: 27 januari 2003 Geplaatst: 27 januari 2003 hallo, heb gisteren voor het eerst een dvd op svcd gezet. heb nu een probleem, ik mis nu een paar stukken film. heb de dvd eerst met dvdx geript. deze mpeg files op svcd gebrand. wat doe ik verkeerd ? bvd Mark Dreambox 600PVR * OpenPLI *wavefrontier T55 * astra 1/2/3/hotbird *
Gast Geplaatst: 27 januari 2003 Geplaatst: 27 januari 2003 Heb je bij output settings bij het venstertje max. frame wel op de button whole geklikt zoniet dan pakt hij niet alle frames en mis je dus stukken sccs
strongetje Geplaatst: 27 januari 2003 Auteur Geplaatst: 27 januari 2003 hallo, ik heb het programma divx gewoon opgestart, maar niks veranderd. zal het eens proberen. bedankt voor de info Mark Dreambox 600PVR * OpenPLI *wavefrontier T55 * astra 1/2/3/hotbird *
Gast Geplaatst: 27 januari 2003 Geplaatst: 27 januari 2003 Citaat: Heb je bij output settings bij het venstertje max. frame wel op de button whole geklikt LET HIER OP!!!!
strongetje Geplaatst: 28 januari 2003 Auteur Geplaatst: 28 januari 2003 benzie, mijn dank is groot. dat was het probleem. Mark Dreambox 600PVR * OpenPLI *wavefrontier T55 * astra 1/2/3/hotbird *
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen