Gast Geplaatst: 27 januari 2003 Geplaatst: 27 januari 2003 ik heb nav2003 op mij comp gezet maar nu connect ie om een bepaalde tijd het internet op .. wie kan me zeggen hoe ik dat uit kan zetten.. dus dat ie allen gaat zoeken naar nieuwe update's als ik het net op gaat.. bvd
Gast Geplaatst: 27 januari 2003 Geplaatst: 27 januari 2003 Je bedoelt dat die zelf gaat inbellen dat kan je uit zetten door automatische een verbinding maken niet aanvinken bij je inbel verbinding
Gast Geplaatst: 27 januari 2003 Geplaatst: 27 januari 2003 Ga naar norton antivirus options en haal daar het vinkje weg bij Enable Automatic Live Update. Klaar !
Gast Geplaatst: 27 januari 2003 Geplaatst: 27 januari 2003 ja ok maar als er een update is geeft ie dat dan wel aan als ik op het net gaat?
Tonskidutch Geplaatst: 27 januari 2003 Geplaatst: 27 januari 2003 Het automatisch inbellen is natuurlijk bedoeld om updates op te halen, indien die op de norton site staan krijg je die ook binnen, zoniet NIET. dat uitschakelen is niet slim want daarmee mis je urgente updates. je kunt wel het interval van het inbellen veranderen, dacht ik... maar als je met een modempie inbelt lijkt het ophalen van updates lastig echter zul je dat moeten accepteren of je zult moeten accepteren dat je alsnog risiko loopt bij het surfen en mails ophalen. cheers Second Life Mungo Parker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen