erikson Geplaatst: 27 januari 2003 Geplaatst: 27 januari 2003 Ik heb een DB en een Nokia mediamaster Kan ik mijn Nokia aan die uitgang aansluiten?? Of moet ik nieuwe LNB's kopen met 2 uitgangen? wie meer problemen maakt dan dat hij oplost is een moeilijk mens
pet123 Geplaatst: 27 januari 2003 Geplaatst: 27 januari 2003 Je kunt zonder problemen de nokia aansluiten op de DB. Je kunt dan natuurlijk maar 1 ontvanger tergelijke tijd gebruiken.
Gast Geplaatst: 27 januari 2003 Geplaatst: 27 januari 2003 Met mijn Humax werkt dit probleemloos. Je kan ze echter niet tegelijkertijd gebruiken.
Ronaldd Geplaatst: 27 januari 2003 Geplaatst: 27 januari 2003 Ik heb mijn DB aangesloten op de out van mijn samsung. Ik kan beide ontvangers tegelijk gebruiken mits beide kanalen maar dezelfde polariteit hebben. Ik vind dat geen probleem omdat all C+ zenders de zelfde polariteit hebben. Als ik het omdraai samsung op out van DB dan loopt DB vast na aan/uit zetten van samsung. Als samsung standbye staat kan DB alle kanalen ontvangen. Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
Gast Geplaatst: 27 januari 2003 Geplaatst: 27 januari 2003 Ik heb het eigenlijk nog niet geprobeerd om ze allebei samen aan te zetten, maar ik kan mij toch inbeelden dat het problemen geeft. Onder andere met de 13/18V polariteit omschakeling en ook met Diseq sturing... Heb zelfs al eens gehoord dat het de LNB kan beschadigen, maar of dat waar is?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen