Gast Geplaatst: 29 januari 2003 Geplaatst: 29 januari 2003 wie weet waar de ip zettings staat opgeslagen in welk bestand en kun je dat ook wijzigen voor dat je hem ik de dreambox zet ip ( 192.168.0.2 ) namenserver etz.
Gast Geplaatst: 29 januari 2003 Geplaatst: 29 januari 2003 hoi, ip adres weet ik niet. nameserver staat in "var/ect/resolv.conf" of dit te wijzigen??????? weet ik niet.
Gast Geplaatst: 29 januari 2003 Geplaatst: 29 januari 2003 Yo m.smit, Het grootste deel van de settings staat in "/var/tuxbox/config/enigma/registry", een niet zo maar te editten binary bestand. Grtz, Traveller
Gast Geplaatst: 29 januari 2003 Geplaatst: 29 januari 2003 @Traveller met wat voor een progje kan ik die op een goede manier editen
Gast Geplaatst: 29 januari 2003 Geplaatst: 29 januari 2003 Yo m.smit, Daarvoor zul je een hex-editor en kennis over de indeling van het bestand moeten hebben. Ik heb even gekeken, maar de IP-adressen staan er helaas niet in plain ASCII in. Kortom: Gebruik liever Enigma om ze aan te passen. Als je slechts wilt wisselen tussen een paar sets configuraties, zou je trouwens voor elke instelling een aparte config-file weg kunnen zetten en iets kunnen maken wat, voor het opstarten van Enigma, de gewenste naar de config-dir kopieert. Grtz, Traveller
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen