gideon Geplaatst: 29 januari 2003 Geplaatst: 29 januari 2003 Ik heb sinds korte tijd een Philips dvd recorder model DVDR 985 (stand alone).Ik heb de software al naar de laatste versie geupdate.Ik wil nu dus vanaf de video ook banden overzetten die nog een beveiliging hebben,maar die ik dus wel op dvd wil zetten.Ik heb begrepen dat Macrovision hier dus ook het probleem is.Weet iemand hoe Macrovision in deze Philips uitgezet kan worden,of mischien met een aangepaste software versie te verwijderen is?Ik heb er een oude macrovision kopieer decoder tussen gezet,maar dat heeft geen efect.
Boldor Geplaatst: 30 januari 2003 Geplaatst: 30 januari 2003 Voor zover ik weet is er een a.b. code mogelijk om de recorder regiovrij(afspelend) te maken. Die "COPY PROTECT" ziet meer dan alleen MacroVision en zijn er om tussen de scarts te zetten wel apparaten te krijgen die het signaal opschonen. Kijk maar op het forum van DVD+RWorg Wavefield T90 - Vu+ Ultimo 4K / Dreambox 920 / Edision mio 4k / Atlas HD100 / Amiko 4K Combo / DM8000 / en nog een paar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen